Hans Jensen Calmeyer
Fra : Erik Kallmayer

Dato : 26-09-03 19:58

Kan nogen i gruppen hjælpe mig med oplysninger om følgende:

Hans Jensen Calmeyer, f. 23.11.1787 i Kristiania, skipper i Kristiania,
styrmand i København.
Hans videre færden og død? gift 10.7.1812 i København (Holmens) m. Helene
Marie Hackstrøm.
Hendes fødsel og død? Deres søn Jens Peter Calmeyer, f. ca. 1813 i
København (Holmens).
Måske var han snedker, hans skæbne ukendt.

Med venlig hilsen Erik Kallmayer

Fra : Jeannie Kristensen [~

Dato : 26-09-03 20:40

Erik Kallmayer wrote:
> [...]
> Hendes fødsel og død? Deres søn Jens Peter Calmeyer, f. ca. 1813 i
> København (Holmens).
> Måske var han snedker, hans skæbne ukendt.

Der er lidt på www.familysearch.org :
http://www.familysearch.org/Eng/Search/AF/individual_record.asp?recid=11672686&lds=0®ion=-1®ionfriendly=&frompage=99

Men der fremgår ingen kilde.

--
Hilsen Jeannie Kristensen
Min slægt: http://home1.stofanet.dk/jeannie.kristensen/

Fra : cfscheel

Dato : 26-09-03 21:14

Kanskje kan du finne noe her:
Castberg, St.: Slegten Calmeyer. NST 1930_II_4. [A].
(=artikkel i Norsk slektshistorisk tidsskrift)

Vennlig hilsen
Christian F. Scheel
PB 108 N-0701 Oslo, Norway
- Homepage: http://cfscheel.home.online.no