Internetudbyder der tilbyder HSCSD underst~
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 26-09-03 18:44

Kære NG

Jeg har et sprøgsmål som jeg håber at i kan hjælpe mig med.

Jeg står nemlig skal bruge et internet abbonnement til et almindelig
modem som samtidigt med tillader at man kan kalde op med sin
mobiltelefon og det med HSCSD understøttelse.

Abbonnementspris helst så billigt så muligt. og HSCSD understøttelse er
et krav.
Flemming Jacobsen

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 26-09-03 18:59

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mobiltelefon og det med HSCSD understøttelse.
>
> Abbonnementspris helst så billigt så muligt. og HSCSD understøttelse er

TDC Netplus til 29 kr pr. måned er en mulighed.

http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_modem_plus

Derudover skal du selvfølgelig også have HSCSD på dit mobilabonnement.

--
Venlig hilsen
Kasper Bøggild