hvor meget ekstra performance giver det at~
Fra : Morten Larsen

Dato : 26-09-03 13:14

Idet jeg kun har en stang ram på 512 mb i min maskinen, vil jeg høre om
nogen kan oplyse mig om, hvor meget eksta performance det giver at sætte en
til stang i og køre dual mode.

Med venlig hilsen

Morten Larsen

Fra : Christian Spøer

Dato : 26-09-03 16:22

"Morten Larsen" <hjortebjerg@privat.dk> wrote in message
> Idet jeg kun har en stang ram på 512 mb i min maskinen, vil jeg høre om
> nogen kan oplyse mig om, hvor meget eksta performance det giver at sætte
> [...]

Prøv det her link:
http://www6.tomshardware.com/motherboard/20030603/index.html

Mvh
Christian

Fra : Christian Spøer

Dato : 26-09-03 16:24

> [...]
> Idet jeg kun har en stang ram på 512 mb i min maskinen, vil jeg høre om
> nogen kan oplyse mig om, hvor meget eksta performance det giver at sætte

Prøv også det her:
http://www6.tomshardware.com/motherboard/20030414/index.html

Mvh
Christian