Og senere skiftede de så navn til Tele2 ~
Fra : Kim

Dato : 26-09-03 11:42

Hejsa

Surfede lige forbi en site som efter min smag ikke er helt uden
humor. Faktisk så er der vist indtil flere ting som ligner noget
man ser hos Tele2 for tiden (måske de er lige seriøse)

http://www.ewan.dk/fox/signup/index.html

Have fun

Kim

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 26-09-03 16:14

Det passer...... LOL

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-09-03 16:30

Carsten Pedersen cold@tdcadsl.dk skrev dette:

> Det passer...... LOL

at der er nogen brokkerøve der gør sig til grin, og ikke kan quote
rigtigt?

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : Claus O

Dato : 26-09-03 16:45

"Andreas Falck" <andreas.falck@jyde.dk> wrote

> at der er nogen brokkerøve der gør sig til grin, og ikke kan quote
> rigtigt?

Se nu at fínde noget andet at tage dig til *gamle dreng*,
eller du ender som Ævlegaard....der kan sidde en hel dag
og ævle over ingenting.

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-09-03 16:50

Claus O ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com skrev dette:

> Se nu at fínde noget andet at tage dig til gamle dreng,
> eller du ender som Ævlegaard....der kan sidde en hel dag
> og ævle over ingenting.

Nåh jah, forresten, det er jo kun brokkerøvene der har lov til at
ævle, ikke sandt

fut - langt væk herfra og helt over til dk.snak.mudderkastning

Fra : Nic

Dato : 26-09-03 19:51

> at der er nogen brokkerøve der gør sig til grin, og ikke kan quote
> rigtigt?

Get a life.

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-09-03 20:00

Nic nifonewsx@tiscali.dk skrev dette:

> Get a life.

mangler du et

fut dk.snak.off-topic

Mojn, - Dres fra Tynne - ICQ 108 480 093
--
http://www.synnejysk.dk/
http://www.synnejyskambassade.dk/