Varmeseng
Fra : PiaR

Dato : 26-09-03 09:48

Hej

På den geniale side om Modesty, William, Gabriel & SingSang
(http://shorterlink.com/?PXIWWT) er der et billede af en
elektrisk varmeseng (http://shorterlink.com/?MVKJOL)

Er der nogle af Jer, der ved hvor man kan købe sådan en henne?

mvh Pia

Fra : Camilla Baird

Dato : 26-09-03 10:06

On 26/09/03 10:47, in article
3f73fe14$0$13155$edfadb0f@dread15.news.tele.dk, "PiaR"
<pia@fjerndetherrobdrup.dk> wrote:

> [...]
> elektrisk varmeseng (http://shorterlink.com/?MVKJOL)
>
> Er der nogle af Jer, der ved hvor man kan købe sådan en henne?

Den ser da smart ud! Hvad med at spørge ejeren, hvor den er købt henne?
Hvilket mærke den er? Osv
Mvh Camilla
--
Camilla Baird mail@korat.dk
Primpraus Korater http://www.korat.dk

Fra : Camilla Baird

Dato : 26-09-03 12:26

On 26/09/03 10:47, in article
> [...]

> elektrisk varmeseng (http://shorterlink.com/?MVKJOL)
>
> Er der nogle af Jer, der ved hvor man kan købe sådan en henne?

Pia,
Jeg skrev til Connie Garfalk (som har kattene og siden, du fandt denne seng
på) og spurgte hende om sengen. Dette er, hvad hun skrev til mig og gav mig
tilladelse til at dele med jer:

> [...]
> Danmark...
>

> -- Ja, den er virkelig bra. Går på samme spenning som bilbatterier, 12 V tror
> jeg det er. Garantert støt-sikker. Jeg kjøpte den i England. Merket er
> Snuggers og hvis du scroller nederst på sida jeg sender deg link til, ser du
> den typen seng jeg har kjøpt: Deluxe Heated Bed, størrelse Small.
>
> Jeg bestilte den via nettet, men bad dem sende den til Birmingham i stedet for
> til Norge, da jeg likevel skulle til Birmingham i august. Portoen ble nemlig
> ganske dyr til Norge.
>
> Her er linken til Snuggers "elektriske side":

Håber denne information kan være til lidt hjælp

Mvh Camilla

Fra : PiaR

Dato : 26-09-03 12:28

Tusind tak Camilla :)

Jeg vil flux se på om jeg har råd til at købe sådan en seng til min kronisk
kolde kat.

Han har tæer som istapper :(

mvh Pia

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 26-09-03 16:12

In article <3f7423b3$0$13191$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, PiaR
> [...]

> Tusind tak Camilla :)
>
> Jeg vil flux se på om jeg har råd til at købe sådan en seng til min kronisk

Jeg ved ikke om det er den model du søger - men Felismir
http://www.felismir.dk/
har osse en varmeseng i deres katalog. Desværre er den ikke på
web-siden .-( Den ligner nærmest en af disse hundekurve støbt i
plastik. Man kan få et betræk til. Teksten til billedet er : Varmeseng
i støbt plastik med sikret ledning og termostat, der holder
temperaturen på 38 grader. Beregnet til katte med killinger, katte med
gigt eller kuldskære racer. Hjemtages mod forudbetaling.
18 tommer 875 kr
21 tommer 975 kr

Betræk til varmesengen i Lucky Pet serien: 175 kr.

Jeg har i øvrigt meget glæde af et par varmedunke til mikroovn jeg har
købt og putter i kattenes senge i kolde tider - eller hvis de skal til
dyrlægen om vinteren. Den hedder snuggle safe, koster 275 kr hos
felismir (jeg købte mine i England og kan selvfølgelig ikke huske
prisen, men jeg kan nok finde den og navnet på firmaet, hvis du er
interesseret) De holder varmen forbløffende godt. Puttet under et
håndklæde el. lign. og liggende overpå en skumgummihynde holder de sig
lune i helt op til et døgn (!) Jeg overvejede osse sengen, men dels kan
jeg godt lide at der ikke er noget elektrisk - og så er det et scoop at
kunne tage en med i transportkassen, når missen er skidt og skal ud i
koldt vejr.

Fra : PiaR

Dato : 26-09-03 22:22

Hej Ann

Tak for hjælpen, Felismir er noget billigere end Snuggers ser det ud til.

Varmedunkene lyder meget interessante, min røde Beasty er allerede
begyndt at blive gnaven og ømskindet pga vejret.
Han har ellers haft sådan en skøn sommer med al den varme.

Her til aften sad han oppe i indkørslen og nærmest sugede de sidste
solstråler til sig.
Han kan slet ikke forstå at der ikke er dejlig varmt ude på terassen mere :(
Der har han nydt at ligge i en lækrog og suge varme.

Sådan en varmedunk eller varmekasse ville han elske, men jeg har ikke råd
til en kasse. Men måske en varmedunk.

Man skulle nærmest tro han er et krybdyr der ikke selv kan producere
varme. Hans poter & ører kan være iskolde. Så kolde at det næsten er
ubehageligt
når han træder på mig for at komme ned under dynen om natten.

mvh Pia

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 26-09-03 23:18

In article <3f74aec6$0$13237$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, PiaR
<pia@fjerndetherrobdrup.dk> wrote:

> Sådan en varmedunk eller varmekasse ville han elske, men jeg har ikke råd
> til en kasse. Men måske en varmedunk.

Jeg fandt frem til firmaet i England hvor jeg købte dem - du kan se
nærmere her.

http://www.puddlepetcare.co.uk/acatalog/cat_pet_heaters.html

Fin service, men vist halvdyr transport - de er ret tunge - og så var
jeg jo grådig og købte 3 (!) Siamesere eelsker varme...

Fra : Jane

Dato : 26-09-03 23:46

Ann Rudbeck skrev i

> http://www.puddlepetcare.co.uk/acatalog/cat_pet_heaters.html

Håber de åbner en filial i DK for jeg syntes altså
deres "sæbe"bobler med catnip i lyder alt for tiltalende...
http://www.puddlepetcare.co.uk/acatalog/cat_toys.html#a0935

Nogen der kender et sted i DK man kan købe den slags?

Måske en forhandler der skal til Bella Center udstilling
der omkring 1. november?

Jane