Hjælp til at finde en indstilling fra MX i~
Fra : Biker-Torben®

Dato : 26-09-03 08:41

Mit problem er, at jeg har et skærmbillede med en indstilling i Flash MX,
som jeg gerne vil finde i Flash 5.

Det drejer sig om et internetlink, hvor jeg gerne vil vælge indstillingen
Target: _blank

http://www.bikertorben.dk/flash_problem/problem.htm kan I se en
beskrivelse af problemet.

Sagen er, at jeg skal lave noget i Flash og har spurgt en kollega om hjælp
til dette problem og han har svaret med et eksempel fra MX - og ingen af os
kan finde den tilsvarende indstilling i Flash 5. Håber, at der er en af jer
der måske kan?

På forhånd tak for evt. hjælp!

Torben

Fra : Bent K Larsen

Dato : 26-09-03 15:27

Hej

Hvis du bruger normal mode til at indsætte actionscript med og har valgt
getURL action så gøres det i feltet Window - og hvis du bruger expert mode
så skriver du det bare.

getURL("http://www.blabla.com", "_Blank");

Bye..