Brændning af NY bios
Fra : JN

Dato : 26-09-03 08:12

Hej

Nogen der kan flashe en ny bios til undertegnet

Det drejer sig om et Asus bundkort A7V, den blev flashed, men jeg vendte den
forkert da den skulle monteres, så den er nok stået af, men der er ikke
noget liv i den.

Hvad er så prisen?
Jeg har bios programmet

VH John

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-03 23:45

ja
type:
aflang (dip-type)sikkert -- firkantet(lpc-type)
hvad står der på den (under klister-mærket)
pris: 150kr+pp
mail direkte hvis du er intresseret
mvh
Bent

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-03 21:18

JN wrote:

> Nogen der kan flashe en ny bios til undertegnet
> Det drejer sig om et Asus bundkort A7V, den blev flashed, men jeg vendte den
> forkert da den skulle monteres, så den er nok stået af,

Jep, den står af hvis man vender den forkert.

> Hvad er så prisen?

100+pp.

> Jeg har bios programmet

Det er lige så nemt for mig at hente nyeste fra Asus, med mindre du vil
have en bestemt version i.