søger person som har en M55 og et datakabe~
Fra : helloo.dk

Dato : 25-09-03 23:43

Jeg søger en person som har en Siemens M55 og 1 datakabel..
Hvis du er sådan en person og med på et lille ekesperiment så kontakt
mig på mail dan@helloo.dk eller ICQ 11143479
Hilsen Dan

Fra : Kasper Vibe Grevsen

Dato : 26-09-03 17:11

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger en person som har en Siemens M55 og 1 datakabel..
> Hvis du er sådan en person og med på et lille ekesperiment så kontakt
> mig på mail dan@helloo.dk eller ICQ 11143479
> Hilsen Dan

Hej Dan,

vi hjemtager jævnligt telefoner til test så vi slipper
for at 'eksperimentere' på kundernes udstyr.

Hvad ønsker du at afprøve?

--
med venlig hilsen
Unlock Århus - www.unlockaarhus.dk

Kasper Vibe Grevsen
Tlf 30 222 123

Fra : helloo.dk

Dato : 26-09-03 18:39

"Kasper Vibe Grevsen" <kaspervg@mail1.NOCAPSstofanet.dENMARk> skrev i en
meddelelse
> Hej Dan,
> vi hjemtager jævnligt telefoner til test så vi slipper
> for at 'eksperimentere' på kundernes udstyr.

Det er jo også en jeg har modtaget ødelagt af en "kunde som selv har været
igang"
men nok om det....

> Hvad ønsker du at afprøve?

Jeg ønsker at få bekræftet eller afkræftet det man læser sig til om de der
Siemens M55.
Nemlig at hvis folk bruger et crack program der hedder
Martech_siemes_tool_cracked
(grunden er at crack gør at den ikke kan læse og skrive korekt)
så dør telefonen og man kan ikke lave den uden en eller anden form for dyr
dongel til netop dette program..
Men jeg mener at hvis man får den rigtige eeprom lagt i igen med et stykke
software der virker eks. Siemens EEPROM tool og så udregner ny Map i
telefonen. (med clip eller lign) så skulle telegfonen virke igen..
Derfor søger jeg en som kan læse en frisk eeprom ud af sin M55 med et stykke
software som Siemens EEPROM tool for så at se om dette ville hjælpe..

P.S. Der er mange der har meldt sig til at hjælpe med at undersøge dette. Og
når vi alle finder en løsning kommer den selvføl... frem her så alle kan se
løsningen...

Hilsen Dan
---------
Husk vi er her for at hjælpe hinanden

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-03 18:50

"Kasper Vibe Grevsen"
> vi hjemtager jævnligt telefoner til test så vi slipper
> for at 'eksperimentere' på kundernes udstyr.

Jeg kan lige tilføje at det ikke er Dan der har fucket den op , men mig der
har leget med den siemens m55 , som jeg havde købt til netop dette formål !
Jeg kontaktede her efter Dan, for at få ham til at rette min upser...

--
MVH.
Anders Skalsted

Fra : Olsen

Dato : 27-09-03 09:03

"Anders Skalsted - www.dinunlocker.dk" <anders(a)dinunlocker.dk> skrev i en
meddelelse news:3f747c56$0$13230$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
!
> Jeg kontaktede her efter Dan, for at få ham til at rette min upser...

hvis du købte det rette udstyr ,så slap du for at eksperimentere med
telefonerne
mvh. stef

Fra : helloo.dk

Dato : 27-09-03 19:22

"Olsen" <nasty@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> hvis du købte det rette udstyr ,så slap du for at eksperimentere med
> telefonerne
> mvh. stef

Vil det sige du ikke tester dit udstyr før du bruger det på kundernes
telefon???
Hilsen Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner
Se www.helloo.dk for mere info
ICQ#: 11143479

Fra : Olsen

Dato : 28-09-03 02:00

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse

> Vil det sige du ikke tester dit udstyr før du bruger det på kundernes
> telefon???

Nej det er der jo ikke grund til , når jeg kun køber profesionelt udstyr som
er gennemtestet på fabrikken inden det kommer på markedet.
Mvh. Steff