formularer med frontpage 2002
Fra : Anette Frandsen

Dato : 25-09-03 23:07

Hej
Er der ikke nogen der kan hjælpe mig? Jeg har lavet en formular
med frontpage og uploaded den på min hjemmeside (udbyderen
understøtter Frontpage Server Ekstention). Når jeg så skal
udfylde formularen og jeg trykker send, sker der dette:

Not Found
The requested URL /--WEBBOT-SELF-- was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying
to use an ErrorDocument to handle the request.

Apache/1.3.28 Server at www.fest-sang.dk Port 80

Hvad gør jeg galt? - er der ikke nogen der kan hjælpe mig?

mvh
Anette

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Anette Frandsen

Dato : 25-09-03 23:23

Anette Frandsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
> Anette
>
> --
> Vil du lære at kode HTML, XHTML, CSS, SSI eller ASP?

Jeg har frontpage 2000 på min computer!

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 26-09-03 11:15

Anette Frandsen skrev:

> Er der ikke nogen der kan hjælpe mig? Jeg har lavet en formular
> med frontpage og uploaded den på min hjemmeside (udbyderen
> understøtter Frontpage Server Ekstention).

Prøv at spørge i <news:dk.edb.internet.webdesign.frontpage>.
--
Jens Gyldenkærne Clausen