test
Fra : mr

Dato : 25-09-03 22:55

er der noget der kan test om de kan komme på den ftp server og med hvad ftp
program 62.243.81.212 brugernavn test adgang kode test port 21

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 25-09-03 23:53

Det går fint med OE 6 i XP Pro.

Har du ikke noget mere spændende i dit FTP-område?

Fra : mr

Dato : 26-09-03 00:59

jo men køre test li nu abejde på at få flasftp til at kun køre på min router
som de enste prog som den ikke vil tage imod

Fra : mr

Dato : 26-09-03 17:48

er der noget der ville vær sød at se om de kan komme på med flashftp som
skaber problemer med linksys 41 router

Fra : Jens

Dato : 02-10-03 22:55

"mr" <servercom5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> er der noget der ville vær sød at se om de kan komme på med flashftp som
> skaber problemer med linksys 41 router

Det går da fint....... vil du ikke have manualerne til linksys wab11 ?

Ps: Man skal bare køre aktivt i fxp, tryk F4 - options, og fjern "v" og"¤" i
"use passive mode".

Eller åben xx porte i linksyssen , og tving ftpserveren til at bruge dem som
passive porte.Aktive brugere er nemmere.

Mvh Jens