Endelig!!!
Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 25-09-03 21:08

Nu er der virkelig ved at komme fremskridt med Bailey så et eller andet må
jeg gøre rigtigt!

I morges da jeg skulle op til dagplejen med min datter, havde jeg
selvfølgelig vuffen med. Han gik så flot! Når jeg sagde "plads" gik han pænt
ved siden af mig og blev selvfølgelig rost.
Gik sådan i fem- ti minutter hvor han så fik lang line og fik lov at snuse
og efter nogle minutter med det, så tilbage på plads :0)

Og så her til aften på godnatturen, var han så eksemplarisk at jeg var ved
at tabe næse og mund.
Han gik ved min side som om han aldrig havde lavet andet OG han gik stadig
pænt ved min side da jeg tog snoren af ham en 15-20 meter! Er bare så stolt
af ham at jeg bare måtte dele det med jer :0)

Det var så fedt at kunne gå med ham og vise at han ikke var ustyrlig!
Selv da vi gik forbi min venindes hus, som har en hunhund (Rottweiler
blanding), som er Bailey's bedste legekammerat, gik han så flot. Han plejer
altid at trække min arm af led for at komme hen til hende!
Kunne da godt mærke på ham at hvis han fik lov var han strøget hen til hende
men han gjorde det ikke :0)

iiiiiih hvor er det fedt!! :0)

Hilsen Betina og en meeeget dygtig Bailey

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-03 00:52

Betina von Ahnen Thygesen wrote:
> Nu er der virkelig ved at komme fremskridt med Bailey så et eller
> andet må jeg gøre rigtigt!

>snip<

> iiiiiih hvor er det fedt!! :0)

Tillykke

Det er SÅ skønt når ens dyr reagerer positivt på ens træning. Jeg er
desværre hundeløs, så det er katten, der står for skud. Han apporterer fint,
og er ved at lære at give pote. *G*

Kiks, guf og ros til Bailey

Tina

--
Besøg os på http://wunjo.webbyen.dk

Fra : corleone

Dato : 26-09-03 06:03

> iiiiiih hvor er det fedt!! :0)

Super! Jeg kender så udmærket følelsen. Man har knoklet og tvivlet - troede
aldrig det skulle lykkedes med denne hund. Satte spørgsmåltegn ved om man nu
også gjorde det rigtigt. Men så en dag viser det sig at man alligevel ikke
(og hunden heller ikke) var helt så dum.

Din hund fortjener ros, men husk at det er mindst lige så meget din egen
fortjeneste!

Tillykke