IBM Keyboard
Fra : Christian Spøer

Dato : 25-09-03 20:13

Hej Alle!
Har stirret mig varm på et IBM UltraNav USB Keyboard. Men det betegnes som
et keyboard der er beregnet til deres bærbare. Og jeg vil bruge det i min
stationære...
Jeg er ikke vildt interesseret i funktionstasterne, men mousepad'en og
klitorissen ville være top nice.
Er der nogen, der har nogen erfaringer med dette keyboard? Jeg er
interesseret i alle slags informationer.

Mvh
Christian

Fra : Christian Spøer

Dato : 25-09-03 20:18

Her er lidt billed og ting:
http://www5.pc.ibm.com/dk/products.nsf/a8502ad1ecb8010385256bf3000a58a6/b1a4
c1a3a594b3a480256d6d00153af4?OpenDocument

Mvh
Christian

Fra : Christian Spøer

Dato : 25-09-03 20:26

Prøv den her istedet... (doh!):
http://www.pc.ibm.com/dk/accessories/index.html
Keyboardet har part nr. 31P8958

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-09-03 21:50

In dk.edb.hardware, Christian Spøer <christian_spoer@hotmail.com>
says...
> Prøv den her istedet... (doh!):

Prøv den her:

Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Christian Spøer

Dato : 25-09-03 22:37

Hvad er det for et dårligt opstød, at komme med?!
Det hele giver sgudda mening hvis bare du læser mine indlæg i tråden fra
start til slut. Brug dog fornuften, eller har du svært ved at overskue 15
liniers tekst?
Jeg har et problem, og spørger andre til råds om det, finder ud af at jeg
har lavet en fejl, retter den i løbet af 13 minutter, og det eneste du kan
er, at smide det i hovedet på mig?
Den eneste, der har fejlet her er dig, da det eneste man skal, er at være
opmærksom på, at det er mig, der har skrevet de 3 første indlæg, og at de
giver fint mening hvis man læser dem i træk.
Men det er måske for meget forlangt?

Mvh
Christian

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 25-09-03 23:17

"Christian Spøer" <christian_spoer@hotmail.com> skrev i
> Hvad er det for et dårligt opstød, at komme med?!

Uanset hvad, så tager du ikke skade af at læse den her:

Peter

Fra : Leony

Dato : 26-09-03 17:07

"Christian Spøer" <christian_spoer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det hele giver sgudda mening hvis bare du læser mine indlæg i tråden
> fra start til slut. Brug dog fornuften, eller har du svært ved at

Det er er jeg ikke i tvivl om at Jesper kan.
Han er dog ikke så tosset med bundcitering og gør dig derfor opmærksom
på en side hvor du kan læse lidt om citatteknik.
Det var egentlig ment som en hjælp og ikke som kritik

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 25-09-03 23:30

"Christian Spøer" <christian_spoer@hotmail.com> skrev

> Er der nogen, der har nogen erfaringer med dette keyboard? Jeg er
> interesseret i alle slags informationer.

Jeg har prøvet tastaturet, og det virker ganske udmærket. Dejligt støjsvagt,
og touchpaden fungerede som man kender det fra en bærbar. Men havde det ikke
været for touchpad'en og trackpoint'en er tastaturet dog ikke bedre end så
mange andre.

Tastaturet var på daværende tidspunkt et par måneder gammelt, men trykket på
tasterne var allerede pænt slidt.

mvh
Peter

Fra : Leony

Dato : 26-09-03 17:00

> [...]

> klitorissen ville være top nice.
> Er der nogen, der har nogen erfaringer med dette keyboard? Jeg er
> interesseret i alle slags informationer.

Inden du forelsker dig helt, så har du set den estimerede salgspris -
ikke?
Jeg ville også selv gerne have sådan et tastatur, men 1000 kr er lige i
overkanten

Fra : Christian Spøer

Dato : 26-09-03 17:14

> Inden du forelsker dig helt, så har du set den estimerede salgspris -
> ikke?
> Jeg ville også selv gerne have sådan et tastatur, men 1000 kr er lige i
> overkanten

Helt klart 1000kr er ret meget, men dels kender jeg en i IBM (-25%) og dels
er deres taster rigtigt gode (har en ThinkPad). Desuden er jeg lidt træt af
mit Microsoft Natural Keyboard Pro. Det er for plastic-agtigt og ps/2
stikket strejker en gang imellem, så jeg bliver nødt til at rode med stikket
omme bag på computeren. Og det er ikke porten, for mit keyboard gør det også
på et andet motherboard, der virker fint med et andet keyboard.

Mvh
Christian

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 26-09-03 18:49

"Christian Spøer" <christian_spoer@hotmail.com> skrev i

> Helt klart 1000kr er ret meget, men dels kender jeg en i IBM (-25%) og
dels
> er deres taster rigtigt gode (har en ThinkPad).

Vær opmærksom på at tasterne ikke har helt det samme feel som en Thinkpad -
men de er som nævnt stadig behagelige at skrive på (med).

mvh
Peter