Unlock 3510 i
Fra : claus paaske

Dato : 25-09-03 19:38

hej jeg håber der lidt hjælp her da jeg sidder med 2 stk nokia 3510 i og så
er spørgsmålet

hvor mange gange kan jeg trykke unlock kode ind
for at låse tlf op uden at det går galt hvis koden jeg trykker ind er
forkert ????????????????????????

nybegynderen i unlocking af 3510 i :)

Fra : Th Frydensberg

Dato : 25-09-03 19:51

claus paaske wrote:

> [...]
>
> hvor mange gange kan jeg trykke unlock kode ind
> for at låse tlf op uden at det går galt hvis koden jeg trykker ind er

Kun 5 gange , 6de gang er den blokeret for altid..........

--
/th

Fra : Per Sørensen

Dato : 25-09-03 19:59

Æh det er nu ikke helt rigtigt at den er blokeret for altid, den kan åbnes
med kabel, men det tror jeg nu også det var det han mente:)?

--
Med venlig hilsen Per Sørensen
Email : djubi@djubi.dk

Fra : claus paaske

Dato : 26-09-03 03:44

det jeg mener er at når jeg selv taster koden ind hvor mange gange kan jeg
gøre det med forkert kode
uden phone går i udu :)

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 26-09-03 07:18

claus paaske wrote:
> det jeg mener er at når jeg selv taster koden ind hvor mange gange
> kan jeg gøre det med forkert kode
> uden phone går i udu :)

5 gange, som der allerede er svaret.

--