6000g perfekt missekat ;-)
Fra : Kate

Dato : 25-09-03 18:56

Jeg har jo hele tiden sagt Mowgli er stor, ikk´?
Idag skulle han vaccineres og jeg bad dyrlægen ved den lejlighed at
veje Mowgli. Hold da helt op, han vejer 6010g altså lige over 6 kg,
ikke et under at han var tung at bære ned ad trapperne
Udover at han jo var frisk og rak og lød som han skulle, så er han en
rigtig bangebuks. Han sagde ikke en lyd i kassen, men så snart dyrlægen
slap han, var der ikke noget med at udforske rummet som de andre altid
gør, næh nej. Mowgli prøvede at klemme sig ind i et meget lille sted
mellem en skraldespand og et afløbsrør. Lille stakkel. I samme sekund
han var hjemme var halen højt til vejrs og Mows var glad for at være
hjemme
Okay okay, dyrlægen mente nu godt at Mowsen kunne nøjes med at veje
5,5kg men ellers er han en fin misling

--
Kate

Ved privat svar, bed om en gyldig adresse, denne duer ikke!
If you want to reach me ask for a valid address this one is not
working!

Fra : Jane

Dato : 25-09-03 19:14

Kate skrev i <news:3f732c15$0$48904$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

> Okay okay, dyrlægen mente nu godt at Mowsen kunne nøjes med at veje
> 5,5kg men ellers er han en fin misling

Super. Det er altid dejligt at få ros fra dyrlægen om sin kat.

Jane

Fra : Leyna

Dato : 26-09-03 06:29

On 25 Sep 2003 17:55:34 GMT, Kate <doughnut@oliwer.dk.invalid> wrote:

>Okay okay, dyrlægen mente nu godt at Mowsen kunne nøjes med at veje
>5,5kg men ellers er han en fin misling

Jojo, men hvem vil dog "nøjes"?
--
Leyna