Tele2: Ingen forbedring
Fra : Bamse

Dato : 25-09-03 18:24

25. september og ingen forbedring.....

Min 1024/256-linie kører med en downstream-hastighed på ca. 700 og det gider
jeg sgu ik betale for.

Jeg har modtaget regningen for næste ADSL-periode sammen med et skrabekort.
Hva skal det ligne???? Er det Tele2's forsøg på at spise deres kunder af med
en lousy kompensation???

Jeg gad godt vide hvor mange Tele2-kunder der har "vundet"????

Selv er jeg den heldige "vinder" af en tur til Norge. Jeg skal "kun" betale
348 kroner for turen, som normalt koster 548...Så en egentlig kompensation
kan man vist ikke kalde det....

Så hvis min forbindelse ikke kører optimalt imorgen, så kan Tele2 rende mig
noget så grusomt i røven og regne med at komme på forsiden af EkstraBladet.
Det mindste Tele2 kunne have gjort, var at trække 430 kroner fra min regning
som kompensation for en måned med en MEGET ustabil internet-forbindelse, som
de tydeligvis har skylden for.

Jeg vil opfordre andre Tele2-kunder til at maile mig deres målinger, så de
er klar til afsendelse til Ekstrabladet. Artiklen er lavet og ligger klar
til at blive trykket.

Mail-adressen er tele2adsl@pc.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 25-09-03 18:29

Bamse skrev:

> Min 1024/256-linie kører med en downstream-hastighed på ca. 700 og
> det gider jeg sgu ik betale for.

Min steg for et par dage siden til ret fast: 935/240
Mon jeg bør klage over at der endnu er et stykke op til 1024/256...?

> [...]
> deres kunder af med en lousy kompensation???
>
> Jeg gad godt vide hvor mange Tele2-kunder der har "vundet"????

Et gæt: alle!
Der er jo endda oprettet en webside til formålet hos DFDS :
http://www.dfdsseaways.dk/nyheder/tele2

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 25-09-03 19:20

Søren C. Fischer (soren@fischer-streton.dk.invalid) skrev:

> Min steg for et par dage siden til ret fast: 935/240

Min upload *vil* bare ikke over 200-210.
God dammit

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 25-09-03 20:14

Fischer & Døssing skrev:

> Min upload *vil* bare ikke over 200-210.
> God dammit

Men til gengæld har du *altid* en download over 1024 ik ?

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 26-09-03 15:24

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk.invalid> wrote in message
> Min steg for et par dage siden til ret fast: 935/240
> Mon jeg bør klage over at der endnu er et stykke op til 1024/256...?

Nej.....

Prøv eventuelt at hente testprogrammet på www.internetkvalitetsguide.dk og
prøv med den....Der vil altid være lidt "spildtrafik", derfor får du ikke en
dataoverførsel på 1024...

MVH
Thomas

Fra : Martin Schou

Dato : 25-09-03 18:30

"Bamse" <nospam@nospam.ugh> wrote in message
> [...]
betale
> 348 kroner for turen, som normalt koster 548...Så en egentlig kompensation

Jeg skulle også kun betale 348 kr. Hvorfor ikke bare give os 200 kr. på en
check. I Norge er sprutten jo dyr! (er den ik?)
Men nogen der ved om Norge har bedre styr på ADSL ? Så kunne man jo nøjes
med en enkelt billet

J/K
Martin

Fra : Andreas Falck

Dato : 25-09-03 18:39

Bamse nospam@nospam.ugh skrev dette:

> Jeg vil opfordre andre Tele2-kunder til at maile mig deres målinger,
> så de er klar til afsendelse til Ekstrabladet. Artiklen er lavet og
> ligger klar til at blive trykket.

Og husk så lige også at få med at der rent faktisk også er kunder der
er gnakse godt tilfreds, og som på en 512/128 linie downloader med med
60,1 - 61,2, og som har fået en regning på 2 dage mindre end det
linien har været aktiv, og som fik linien indstalleret til lovet
tidspunkt, ja endda 2 dage før!

Og som der ud over har fået en exeptionel god behandling ved både
kundeservice og support, og som kun er b levet opkrævet
telefonsamtaletakst for den tid han talte med support, og ikke for de
20-30 minutters ventetid med muzak der var inden man slap igennem.

Husk at få dette med i din artikel, hvis altså du har til hensigt at
frmstå som troværdig og ikke blot en sur kværulant!

Mojn, - Dres fra Tynne - ICQ 108 480 093
--
http://www.synnejysk.dk/
http://www.synnejyskambassade.dk/

Fra : Mogens Jørgensen

Dato : 26-09-03 06:11

Andreas Falck

Sikke dog en gang p.s at lukke ud rent ud sagt.
Har du fattet en hylende fis hvad det drejer sig om, sikkert ikke.
Der er flere hundrede kunder ?? for hvor det ikke fungerer, hvis man
læser disse spalter, skal de bare stiltiende se til at de betaler for
noget og ikke får det de betaler for ??

Hvis du har noget fornuftigt at fortælle så gør det, det der har da
intet med fornmuft at gøre.

Fra : Allan Schmidt

Dato : 26-09-03 08:31

Du er nu lidt sjov, Mogens. Det er jo netop relevant at fortælle begge sider
af sagen. Tele2 er jo ikke udelukkende dårlige. Jeg har næsten kun oplevet
positive ting. Ja, der har været bump på vejen, men ikke i den stil du
fortæller om. Jeg er da overbevist om, at mange af de tilfredse kunder vil
reagere på en ensidig fortælling i et eventuelt medie - og hvordan se I så
ud?

Hvorfor ikke bare konstatere, at der findes positive kunder, men som denne
group pointerer, også mange utilfredse - og det er typisk dem man hører mest
til. Naturligvis skal de ikke bare se stiltiende til men hvis du ikke kan
fortælle og se en sag fra mere end en side, så bør du ikke tage den op. Så
er du bare ensporet, fanatisk og ikke særlig seriøs.

/Allan

Fra : Bamse

Dato : 26-09-03 08:45

Hej Allan

Jeg er enig med dig langt hen af vejen, men du skriver at hvis man ikke kan

"se en sag fra mere end en side, så bør du ikke tage den op. Så
er du bare ensporet, fanatisk og ikke særlig seriøs"

Det behøver man ikke når man betaler for noget som man ikke får!

Så er der kun 1 side at se det fra: Er leveringen sket eller ej?

Det koster ikke noget at forklare, men det koster noget at være kunde.

Fra : Allan Schmidt

Dato : 26-09-03 10:43

Enig.

Men Mogens henviser jo ikke kun til om betalingen er sket, men til alle de
andre indlæg i denne nyhedsgruppe. Det er jo ikke alle der betaler for noget
de ikke får, men i stedet brokker sig over udskudte leveringstidspunkter,
dårlig kundeservice med mere.

Det er lige så meget den vinkel som jeg mener at man skal se fra to sider -
der er jo som tidligere skrevet folk som kun har set Tele2 fra deres gode
side.

Men du har ret - har man ikke produktet, så skal man naturligvis heller ikke
betale. (Men man kan jo altid skrive det på en pænere måde uden at flame
:) )

/Allsn

Fra : Calle.

Dato : 26-09-03 09:06

Allan Schmidt wrote:
> [...]
> men hvis du ikke kan fortælle og se en sag fra mere end en side, så
> bør du ikke tage den op. Så er du bare ensporet, fanatisk og ikke

ja, men mest utilfredse

--
Calle

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-09-03 09:37

Mogens Jørgensen yffer@ingenxxx.dk skrev dette:

> Hvis du har noget fornuftigt at fortælle så gør det, det der har da
> intet med fornmuft at gøre.

Du har da åbenbart heller ikke noget fornuftigt at sige, kan man se.

Du nvæner et par hundrede utilfredse - jeg nævner adskillige tusidende
der er tilfredse.

Og nej de utilfredse skal ikke bare tie stille, - men de kan skisme
opføre sig ordentlig og tale et ordentligt sprog i stedet for bare at
hyle som et par stukne grise!

Og dette er ikke møntet de seriøse og saglige utilfredse, men på dem
der bare hyler selv om de har fået at vide at der er en stor
opgradering i gang!

Fra : Calle.

Dato : 26-09-03 09:59

Andreas Falck wrote:

> [...]
>
> Og nej de utilfredse skal ikke bare tie stille, - men de kan skisme
> opføre sig ordentlig og tale et ordentligt sprog i stedet for bare at

hvem er det der hyler op
--
Calle

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-09-03 14:50

"Mogens Jørgensen" <yffer@ingenxxx.dk> skrev i en meddelelse
> Sikke dog en gang p.s at lukke ud rent ud sagt.

Du vil kun have din egen side af sagen frem?

Fra : Bamse

Dato : 27-09-03 15:42

Der er ingen grund til at fremhæve "solstråle"-historierne. Ærlig talt synes
jeg at det er ret latterligt, at der er nogen folk herinde, der mener at man
skal fremhæve de positive ting ved Tele2's ADSL-produkt og service for at
virke "troværdig". Det svarer jo til at en anklager går i retten og hjælper
den anklagede. Iøvrigt fremstår man kun som ikke-troværdig hvis man lyver.
Jeg er ret overbevist om at Tele2 er i stand til at forsvare sig, så hele
sagskomplekset bliver belyst fra flere sider. En kunde som er utilfreds med
det produkt han har fået leveret er jo mildest talt idiot hvis han roser det
firma han samtidig anklager.

Jeg skal dog - i "troværdighedens navn" - for god ordens skyld sige, at min
forbindelse endelig kører optimalt. Jeg mener dog stadigvæk at Tele2 skylder
mig en kompensation for de 3-4 uger hvor min forbindelse kørte 300-500/200 i
stedet for 1024/256.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 27-09-03 16:18

"Bamse" <nospam@nospam.ugh> skrev i en meddelelse
> [...]
man
> skal fremhæve de positive ting ved Tele2's ADSL-produkt og service for at

Nej, men så skal man gøre opmærksom på at man udtrykker sin egen mening og
ikke en objektiv sandhed.

> Det svarer jo til at en anklager går i retten og hjælper
> den anklagede.

Anklageren har i DK faktisk ansvar for loyalt at søge sandheden, så den er
lidt dårlig.

> Iøvrigt fremstår man kun som ikke-troværdig hvis man lyver.

Og det er også at lyve når man fortier noget.

Lær forøvrigt at quote... http://www.makr.dk/?quote

Fra : rea721

Dato : 27-09-03 21:11

Martin Højriis Kristensen wrote:

> Og det er også at lyve når man fortier noget.

Nej.

--
Rea721 AKA Leon Andrea skod1@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse

Fra : Andreas Falck

Dato : 27-09-03 21:13

rea721 skod1[remove]@721.dk skrev dette:

> Nej.

jo

Fra : rea721

Dato : 27-09-03 21:14

Andreas Falck wrote:

> jo

Vil du uddybe den påstand ? Gerne i relevant gruppe.

Fra : Andreas Falck

Dato : 27-09-03 21:18

rea721 skod1[remove]@721.dk skrev dette:

> Vil du uddybe den påstand ? Gerne i relevant gruppe.

Lige så meget som du kan begrunde din påstand. At tilbageholde
relevante oplysninger er at tilbageholde sandheden, og derved bliver
det til løgn.

Og hvilken gruppe ville du mene er den relevante?

Fra : rea721

Dato : 27-09-03 21:48

Andreas Falck wrote:

> Lige så meget som du kan begrunde din påstand. At tilbageholde
> relevante oplysninger er at tilbageholde sandheden, og derved bliver
> det til løgn.

Nej, det er netop hvad det er "at tilbageholde sanheden".

Når man lyver taler man mod bedre viden, altså man _ved_ at det er usandt.

Synonymer til ordet: LYVE

LØGNE, PRIME, OPDIGTE, TALE USANDHED, STIKKE EN PLADE, SAMMENLYVE,
OPSPINDE, LYVE SAMMEN, KONSTRUERE, FINGERE, FINDE PÅ, DIGTE, BILDE IND,
BEDRAGE.

> Og hvilken gruppe ville du mene er den relevante?

Tja dk.kultur.sprog eller offtopic gruppen hvis alt andet glipper

Vi kan jo spørge i sprog gruppen om deres mening, og hvis vi er heldige har
de måske også en seriøs og klar definition på det at lyve.

Er flg påstand korrekt:
**
Og det er også at lyve når man fortier noget.
**

Jeg mener nej og Andreas mener ja.

XFUT dk.kultur.sprog

Fra : Jens Brix Christians~

Dato : 27-09-03 22:05

"rea721" <skod1@721.dk> wrote in message news:bl4t1c$od4$1@sunsite.dk

> Er flg påstand korrekt:
> **
> Og det er også at lyve når man fortier noget.

Det afhænger af sammenhængen. Ordet "lyve" kan bruges på mindst tre
forskellige måder:

1. At lyve er at fortælle noget som man godt ved ikke passer, med
henblik på egen fordel.

2. At lyve er at fortælle noget som ikke passer, også selv om man ikke
selv vidste det ikke passede.

3. At lyve er at bibringe sin tilhører et forvrænget billede af
sandheden med vilje og med henblik på egen fordel.

Folk bliver normalt fornærmede når man påstår de lyver. Da jeg nødigt
vil fornærme nogen ved en fejltagelse, plejer jeg selv at nøjes med den
snævre definition af "at lyve" - altså nr. 1 - i min egen sprogbrug, men
jeg er opmærksom på at alle ikke gør som jeg.

Fra : rea721

Dato : 29-09-03 19:28

Andreas Falck wrote:

> Lige så meget som du kan begrunde din påstand. At tilbageholde
> relevante oplysninger er at tilbageholde sandheden, og derved bliver
> det til løgn.

Og det gjore det så ikke:

Fra : Andreas Falck

Dato : 29-09-03 21:32

rea721 skod1[remove]@721.dk skrev dette:

> Og det gjore det så ikke:

Det gør det da. Hvis du bevidst udtaler dig om noget, og bevidst
tilbageholder noget relevant information hvorved man ikke kan andet
end komme til at forstå det du har sagt i en helt anden betydninging,
da har du udtalt dig mod bedre vidende.

Denne tolkning er da også i fuld overensstmmelse med citat fra
sprognævnet.

http://sdanet.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : rea721

Dato : 29-09-03 22:34

Andreas Falck wrote:

> Det gør det da.

Sikke da noget vrøvl.

> [...]
> tilbageholder noget relevant information hvorved man ikke kan andet
> end komme til at forstå det du har sagt i en helt anden betydninging,

Hvilket ikke gør at jeg lyver.

> Denne tolkning er da også i fuld overensstmmelse med citat fra
> sprognævnet.

Jeg håber ikke at du læser biblen på samme måde, for så er den da helt gal.

Hvilken del af dette citat mener du understøtter din påstand "Og det er også
at lyve når man fortier noget."
[citat]
Politikens Nudansk Ordbog, 2. udg., 2001, giver for "lyve" definitionen 'med
vilje ytre noget som ikke er sandt'. I flg. denne definition kræver det
altså at man ytrer sig for at man kan lyve, der kan ikke være tale om blot
at tilbageholde informationer. Desuden er der en intention om at tale
usandt. Det er altså ikke en løgn hvis man videregiver information som man
selv mener er sande, man skal udtale sig mod bedrevidende. Det svarer også
til definitionen af "løgn" 'bevidst usand oplysning'.
[citat slut]

Fut dk.kultur.sprog

Fra : STEEN PEDERSEN

Dato : 27-09-03 17:27

> [...]
skylder
> mig en kompensation for de 3-4 uger hvor min forbindelse kørte 300-500/200

Tillykke med ar det nu kører som Tele2 lovede. Jeg synes altså du skal
henvende dig til dem på en ordentlig måde og forelægge dit synspunkt om
kompensation. Mon ikke de vil lytte til dig.

Måske ender det hele godt!

/Steen

Fra : SSC

Dato : 27-09-03 17:51

On Sat, 27 Sep 2003 16:42:01 +0200, "Bamse" <nospam@nospam.ugh> wrote:

> [...]
>mig en kompensation for de 3-4 uger hvor min forbindelse kørte 300-500/200 i

Bamse, ikke for at forklejne de problemer du har haft - men det er
vist småproblemer i forhold til mine;
Har været uden ADSL i et måned pga skifte fra TDC.
Ringer til dem for 30. gang idag hvad det bliver til. Og spørger om
jeg skal betale for den tid jeg ikke har været på. Det siger han så at
det skal jeg vel ikke men prøver at få drejet det hele rundt til at
jeg bærer en del af skylden fordi mit modem ikke har været tændt mens
der var teknikere ude for at reparere (efter linjen har været
fejlmeldt i 3 uger) Modem har været tilsluttet hele perioden.
Jeg har på intet tidspunkt blevet informeret hvornår der ville komme
teknikere på centralen.

Så det ender vel nok med jeg skal betale for et måned uden net + en
ret stor telefonregning for forgæves supportopkald...

Linjen virker stadigvæk ikke - og ved ikke om den nogensinde kommer
til det.

Ja, jeg kan vel bare skifte tilbage igen til TDC vil nogen nok sige,
men jeg føler at de har været en stor del af problemet, så det vil jeg
nødigst...

The nightmare continues...

SSC

Fra : Calle.

Dato : 27-09-03 21:02

SSC wrote:

> [...]
>
> Ja, jeg kan vel bare skifte tilbage igen til TDC vil nogen nok sige,
> men jeg føler at de har været en stor del af problemet, så det vil jeg

det lyder som et ekko af mine oplevelser, jeg står også uden forbindelse
endnu

--
Calle

Fra : Andreas Falck

Dato : 27-09-03 21:04

Calle. FAKE@FAKE.FAKE skrev dette:

> det lyder som et ekko af mine oplevelser, jeg står også uden
> forbindelse endnu

Er det derfor du kan poste dine indlæg?

og så gjorde det da ikke spor om du gjorde en lille indsats for at
følge de råde råd om citatteknik der findes i linket i min signatur

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret

Fra : Calle.

Dato : 27-09-03 21:09

Andreas Falck wrote:

> Er det derfor du kan poste dine indlæg?

Man kan vel låne sig til en forbindelse, så længe ens egen ikke fungerer,
men det er da pisse træls

--
Calle

Fra : Andreas Falck

Dato : 27-09-03 21:14

> Man kan vel låne sig til en forbindelse, så længe ens egen ikke
> fungerer, men det er da pisse træls

Heri er vi da fuldstændig enig som man overhovedet kan blive!!

Fra : Calle.

Dato : 30-09-03 17:37

> det lyder som et ekko af mine oplevelser, jeg står også uden forbindelse
> endnu

så nu lykkedes det omsider for dem, at få mit ADSL op at køre

--
Calle

Fra : hifreak

Dato : 27-09-03 19:31

"Bamse" <nospam@nospam.ugh> wrote in message news:<Tkhdb.126$R%.19@news.get2net.dk>...
> [...]
> mig en kompensation for de 3-4 uger hvor min forbindelse kørte 300-500/200 i

Jeg er ved at være hamrende træt af Tele2 skulle køre 1024/256 men
kører kun det halve er der nogen der stadig har problemer efter
opdateringen ???

Fra : Andreas Falck

Dato : 27-09-03 19:43

hifreak hifreak@hotmail.com skrev dette:

> Jeg er ved at være hamrende træt af Tele2 skulle køre 1024/256 men
> kører kun det halve er der nogen der stadig har problemer efter
> opdateringen ???

Har du henvendt dig til support.

Og du må da også gerne læse lidt i linket i min signatur

Fra : Erik

Dato : 25-09-03 18:46

"Bamse" <nospam@nospam.ugh> skrev i en meddelelse news:CwFcb.1631$CI3.1611@news.get2net.dk...
> 25. september og ingen forbedring.....

> er klar til afsendelse til Ekstrabladet. Artiklen er lavet og ligger klar
> til at blive trykket.

Nu er vi jo også en del som slet ikke har fået oprettet linjen endnu af uforklarlige årsager.
Dvs. en hastighed på 0/0 Kbits :-/

--
Erik Rasmussen

Fra : SSC

Dato : 25-09-03 19:17

On Thu, 25 Sep 2003 19:45:42 +0200, "Erik" <plzdont@spam.me> wrote:

>Nu er vi jo også en del som slet ikke har fået oprettet linjen endnu af uforklarlige årsager.
>Dvs. en hastighed på 0/0 Kbits :-/

Ditto!

Erik, kunne de sige hvornår de ville sende teknikere ud og lave
linjen, igen?

Kunne høre på supportmedarbejderen at han var rimelig træt af
teknikerne der nossede idet, bevidst eller ubevidst...

De har ellers været meget loyale overfor TDC hver gang jeg har snakket
med dem (kontraktforhold?)

SSC

Fra : Erik

Dato : 25-09-03 19:38

"SSC" <xxx@xxx.xxx> skrev i en meddelelse news:iub6nv46pp6gpbb8gq7bf4gt43ohjbbvp5@4ax.com...
> [...]
> teknikerne der nossede idet, bevidst eller ubevidst...
>
> De har ellers været meget loyale overfor TDC hver gang jeg har snakket

Jeg ved ikke hvornår de kommer igen og det er også ligemeget nu,
for jeg har lige sendt min opsigelse.

--
Erik

Fra : Jan

Dato : 25-09-03 20:09

"Erik" <plzdont@spam.me> skrev i en meddelelse

> "SSC" <xxx@xxx.xxx> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke hvornår de kommer igen og det er også ligemeget nu,
> for jeg har lige sendt min opsigelse.

Hej.

Jeg Var også en af dem hvor det kørte ad rø... til, jeg skrev et anbefalet
brev til dem i lørdags, jeg vil tro de havde det mandag hvor jeg fremførte
mine klager og liniens manglende hastighed og at hvis ikke linien kørte
optimalt senest Fredag d.26 september ville
jeg opsige mit abonnement og finde tilbage til min gamle udbyder uden
yderligere omkostninger.

Tirsdag 23 september kørte min linie som den skulle og har gjort det
siden.

Jeg har modtaget den første regning som passer fint, kundesupport sagde at
den gratis månet ville blive fratrukket næste regning og det er fint med
mig.

Venlig Hilsen
Jan Larsen

Fra : STEEN PEDERSEN

Dato : 25-09-03 20:27

> [...]
>
> "SSC" <xxx@xxx.xxx> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke hvornår de kommer igen og det er også ligemeget nu,

...og så fik TDC det som de ville!

Steen

Fra : Calle.

Dato : 25-09-03 23:08

SSC wrote:

> [...]
> teknikerne der nossede idet, bevidst eller ubevidst...
>
> De har ellers været meget loyale overfor TDC hver gang jeg har snakket

det samme her, de er sku en flok klaphatte de suportere

--
Calle

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-09-03 00:01

> det samme her, de er sku en flok klaphatte de suportere

Er en supporter nu en klaphat når vedkommende er loyal over for TDC?

Fra : Calle.

Dato : 26-09-03 09:05

Andreas Falck wrote:

> Er en supporter nu en klaphat når vedkommende er loyal over for TDC?

Nej, når de ikke får deres lort op at køre, og bare stikker kunden en hvid
løgn.

--
Calle

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-09-03 09:40

TDC?

> Nej, når de ikke får deres lort op at køre, og bare stikker kunden
en
> hvid løgn.

Har du dokumentation for den påstand!?!

Hvis ikke, burde du holde inde med den slags spredhagl.

Og når du er så utilfreds at du kalder det for "deres lort" så skulle
du hurigst muligt finde dig en anden udbyder - hvad med webspeed fra
TDV - der var jo én der fortalte at det heller ikke fungerede for ham,
så smut du derover og klag videre - helst i deres interne grupper

Fra : Calle.

Dato : 26-09-03 10:01

Andreas Falck wrote:

> Har du dokumentation for den påstand!?!

Jeps, jeg har det fra deres egen kundeservice.

> [...]
> TDV - der var jo én der fortalte at det heller ikke fungerede for ham,
> så smut du derover og klag videre - helst i deres interne grupper

Det er nok fordi hele lortet serviceres af TDC's teknikere

--
Calle

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-09-03 10:27

Calle. FAKE@FAKE.FAKE skrev dette:

> Jeps, jeg har det fra deres egen kundeservice.

Du har det fra Tele2's egen kundeservice at Tele2 stikker en hvid
løgn?

Helt ærligt: den der tror jeg ikke en skid på! - Den er ikke en skid
mere værd end at jeg kunne påstå at jeg har fra din nabo at du er en
totalt uvederhæftig person man bestemt ikke skal regne med eller tage
for gode varer. Din nabo er jo en pålidelig person ikke sandt!

> Det er nok fordi hele lortet serviceres af TDC's teknikere

Mon det så er berettiget at hyle sådan op over for Tele2, når det jo
muligvis kunne skyldes elementer som Tele2 ikke alene er Herre over? -
Der kunne jo være en masse andre forhold der skulle med i betragtning!

Fra : Calle.

Dato : 26-09-03 10:32

Andreas Falck wrote:

> [...]
> muligvis kunne skyldes elementer som Tele2 ikke alene er Herre over? -
> Der kunne jo være en masse andre forhold der skulle med i betragtning!

Nej tele2 siger at tdc har nogle teknikere der har kluderet rundt i alle de
opkoblinger der er lavet i ugen fra 1-5 sept. så det må jo være nogen der
ikke ved hvad de laver. Og har defor stukket tele2 en hvid løgn.

--
Calle

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-09-03 10:47

> [...]

> alle de opkoblinger der er lavet i ugen fra 1-5 sept. så det må jo
> være nogen der ikke ved hvad de laver. Og har defor stukket tele2 en

OK, - så misforstod jeg vidst hvad du skrev tidligere!!

Fra : Calle.

Dato : 26-09-03 12:59

Andreas Falck wrote:

> OK, - så misforstod jeg vidst hvad du skrev tidligere!!
>
> Mojn, - Dres fra Tynne - ICQ 108 480 093

Ok, så er vi vist enige igen

--
Calle

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-09-03 13:31

Calle. FAKE@FAKE.FAKE skrev dette:

> Ok, så er vi vist enige igen

Altid godt at blive enige - og at få ryddet misforståelser af vejen

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-03 22:22

> [...]
> opkoblinger der er lavet i ugen fra 1-5 sept. så det må jo være nogen der
> ikke ved hvad de laver. Og har defor stukket tele2 en hvid løgn.

Tele2 siger MEGET der ikke passer. Og når man ikke har styr på sit eget
firma kan man da altid finde nogen at lade det gå ud over.
Flot at I tror på de mennesker der røvrender jer noget så grusomt. Når de
har udtømt alle andre historier så bruger de så den "om TDC" til sidst.

Men I kan jo bare glæde jer til næste gang der går noget galt med jeres
linie.

/Jan

Fra : MN

Dato : 29-09-03 15:29

"Jan G. Nielsen" <diddl.snabelabe.webhiker.dk> wrote in message
> [...]
> har udtømt alle andre historier så bruger de så den "om TDC" til sidst.
>
> Men I kan jo bare glæde jer til næste gang der går noget galt med jeres

Gab.....

Og månen er en grøn ost.

Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-03 17:34

> Gab.....
>
> Og månen er en grøn ost.

Du må da gerne overtage mit DAGLIGE KONSTANTE 37 timers job med at redde
folk ud af Tele2's kløer.

Velbekommen og nyd din grønne ost.

/Jan

Fra : Andreas Falck

Dato : 29-09-03 17:45

Jan G. Nielsen diddl.snabelabe.webhiker.dk skrev dette:

> Du må da gerne overtage mit DAGLIGE KONSTANTE 37 timers job med at
> redde folk ud af Tele2's kløer.

Hvor er du dog *barnlig* at høre på! - Smut nu ind og få skiftet den
ble, - det trænger du vist til

fut dk.snak.off-topic

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-03 20:08

> Hvor er du dog *barnlig* at høre på!

Meget muligt. ikke desto mindre er det sandt.

/Jan

Fra : Andreas Falck

Dato : 29-09-03 21:40

> Meget muligt. ikke desto mindre er det sandt.

At du er barnlig? - ja det tror jeg gerne LOL

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-03 19:52

> At du er barnlig? - ja det tror jeg gerne LOL

Når man ikke kan få ret, kan man jo altid skifte emne :)

/Jan

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 26-09-03 15:25

"Bamse" <nospam@nospam.ugh> wrote in message
> Jeg gad godt vide hvor mange Tele2-kunder der har "vundet"????

Vi havde også meget ustabilt internet indtil sidste torsdag, siden har vores
downstream ligger stabilt på 230kbyte/sek. Dårlig start må man sige, men nu
er det kommet efter det på vores linje i hvertfald....

MVH
Thomas