tele2: Velkommen på forsiden
Fra : Bamse

Dato : 25-09-03 18:26

25. september og ingen forbedring.....

Min 1024/256-linie kører med en downstream-hastighed på ca. 700 og det gider
jeg sgu ik betale for.

Jeg har modtaget regningen for næste ADSL-periode sammen med et skrabekort.
Hva skal det ligne???? Er det Tele2's forsøg på at spise deres kunder af med
en lousy kompensation???

Jeg gad godt vide hvor mange Tele2-kunder der har "vundet"????

Selv er jeg den heldige "vinder" af en tur til Norge. Jeg skal "kun" betale
348 kroner for turen, som normalt koster 548...Så en egentlig kompensation
kan man vist ikke kalde det....

Så hvis min forbindelse ikke kører optimalt imorgen, så kan Tele2 rende mig
noget så grusomt i røven og regne med at komme på forsiden af EkstraBladet.
Det mindste Tele2 kunne have gjort, var at trække 430 kroner fra min regning
som kompensation for en måned med en MEGET ustabil internet-forbindelse, som
de tydeligvis har skylden for.

Jeg vil opfordre andre Tele2-kunder til at maile mig deres målinger, så de
er klar til afsendelse til Ekstrabladet. Artiklen er lavet og ligger klar
til at blive trykket.

Mail-adressen er tele2adsl@pc.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 25-09-03 18:38

Bamse nospam@nospam.ugh skrev dette:

> Jeg vil opfordre andre Tele2-kunder til at maile mig deres målinger,
> så de er klar til afsendelse til Ekstrabladet. Artiklen er lavet og
> ligger klar til at blive trykket.

Og husk så lige også at få med at der rent faktisk også er kunder der
er gnakse godt tilfreds, og som på en 512/128 linie downloader med med
60,1 - 61,2, og som har fået en regning på 2 dage mindre end det
linien har været aktiv, og som fik linien indstalleret til lovet
tidspunkt, ja endda 2 dage før!

Og som der ud over har fået en exeptionel god behandling ved både
kundeservice og support, og som kun er b levet opkrævet
telefonsamtaletakst for den tid han talte med support, og ikke for de
20-30 minutters ventetid med muzak der var inden man slap igennem.

Husk at få dette med i din artikel, hvis altså du har til hensigt at
frmstå som troværdig og ikke blot en sur kværulant!

Mojn, - Dres fra Tynne - ICQ 108 480 093
--
http://www.synnejysk.dk/
http://www.synnejyskambassade.dk/

Fra : Morten

Dato : 25-09-03 20:25

On Thu, 25 Sep 2003 19:38:07 +0200, "Andreas Falck"
<andreas.falck@jyde.dk> wrote:

> [...]
>telefonsamtaletakst for den tid han talte med support, og ikke for de
>20-30 minutters ventetid med muzak der var inden man slap igennem.

Inden Bamse går helt i selvsving vil jeg også da gerne benytte
lejligheden til at give dig ret med hensyn til min linie (kører IMHO
intet mindre end optimalt) samt den gode behandling man får.

Jeg har ganske vidst ikke haft den store telefoniske kontakt med
Tele2, men de få gange det har været nødvendigt har service været helt
i top. (Jeg misunder ikke de stakler på telefonerne. De skal jo
dagligt spille både nørd (overfor sådan nogen som mig) og pædagog for
kunder der ikke har så stor viden om edb!!)

Dog er jeg er nød til at korrigere en misforståelse:

Et opkald til Tele2adsl Support eller ditto Kundeservice koster alm.
telefontakst fra det øjeblik du løfter røret til du lægger det igen.

Hvis du har hørt andet, f.eks. at ventetiden er gratis, så er der
ganske enkelt en der har misinformeret dig!

Det er kun hvis telefonnummeret starter med 80 xx xx xx at opkaldet er
gratis for dig!

Hilsen
Morten
-----------------------
Man skal lære så længe man har lever!!

Fra : Andreas Falck

Dato : 25-09-03 20:40

Morten Free_beers@bar.now skrev dette:

> [...]
> ganske enkelt en der har misinformeret dig!
>
> Det er kun hvis telefonnummeret starter med 80 xx xx xx at opkaldet

Jeg har rinet på 77301321 og jeg kan altså se på min regning at de
gange jeg har hængt en halv time i røret og talt med en supporter /
kundeservicemedarbejer i 7 minutter, er min regning påført 7 minutter
og ikke den lange ventetid.

Jeg bruger Tele2Fastnet som teleoperatør, og hver enkelt samtale er
specifeceret up på regningen!

Så det er ikke noget jeg har hørt, - det er fakta jeg har konstateret
på min teleregning fra Tele2

http://sdanet.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Calle.

Dato : 25-09-03 23:05

Morten wrote:

> [...]
> ganske enkelt en der har misinformeret dig!
>
> Det er kun hvis telefonnummeret starter med 80 xx xx xx at opkaldet er

jeg skulle konverteres 2/9. jeg mistede min TDC IP den 2/9, men TELE2 har
ikke lavet min forbindelse endnu, så jo der er nogen der har grund til at
klage

--
Calle

Fra : STEEN PEDERSEN

Dato : 25-09-03 20:30

"Andreas Falck" <andreas.falck@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> frmstå som troværdig og ikke blot en sur kværulant!
>
> Mojn, - Dres fra Tynne - ICQ 108 480 093

Ved du hvad Dres. Det kunne Bamse aldrig finde på. Han er den type som altid
vil være utilfreds, - om så båndbredden var det dobbelte af hvad han betalte
for.

Og så Ekstra Bladet! Det siger vel det hele

Steen

Fra : Andreas Falck

Dato : 25-09-03 20:44

STEEN PEDERSEN steen_pedersen@get2net.dk skrev dette:

> [...]
af
> hvad han betalte for.
>
> Og så Ekstra Bladet! Det siger vel det hele

Jeg tror du har så ganske ret, - og herligt at der da var en der kunne
finde på at tiltale mig med Dres, det er ikke så tit det sker uden for
det Synnejyske

Mojn, - Dres fra Tynne, der højst sandsynlig snart flytter til Ravsted

Fra : STEEN PEDERSEN

Dato : 27-09-03 10:04

"Bamse" <nospam@nospam.ugh> skrev i en meddelelse
> [...]
regning
> som kompensation for en måned med en MEGET ustabil internet-forbindelse,

Er du kommet op på full speed, eller skal vi se Tele2 på forsiden.

/Steen