Unlock 3510I i Esbjerg
Fra : Søren Kappel

Dato : 25-09-03 16:45

Hejsa

Hvor kan jeg få unlock af en 3510I i Esbjerg området. Det kan ikke lade sig
gøre via gratisunlock.dk da der er Debitel abb.

Med venlig hilsen

Søren Kappel

Fra : prsr

Dato : 25-09-03 17:28

Hej
Det kan jeg klare i Esbjerg Ø for 50.-

Lars

Fra : Bissen

Dato : 26-09-03 10:02

"prsr" <lars@perser.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Det kan jeg klare i Esbjerg Ø for 50.-

Fint! hvordan kommer jeg i kontakt med dig.

Send mig venligst en privat mail

Juli_vej@hotmail.com

Fra : Th Frydensberg

Dato : 25-09-03 18:39