Microsoft Works
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-09-03 17:08

Greetings!

Jeg har fået tilsendt en fil der påstås at være en Microsoft Works
database. Findes der et stykke software udover MS Works, der kan læse
sådan en fil?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Sigurd Bruteig

Dato : 27-09-03 19:01

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i melding
> [...]
>
> Jeg har fået tilsendt en fil der påstås at være en Microsoft Works
> database. Findes der et stykke software udover MS Works, der kan læse

Prøv å åpne den i Excell!

Sigurd

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-10-03 18:02

In article <Qfkdb.33180$Hb.506037@news4.e.nsc.no>, s-brutexxx@online.no
says...
> Prøv å åpne den i Excell!

Jamen, så må jeg ud og finde en Excell et sted. Er det GPL/OSS ?

Fra : J. Nielsen

Dato : 12-10-03 11:34

> Jamen, så må jeg ud og finde en Excell et sted. Er det GPL/OSS ?

Nej. Programmet MS Excel er ikke gratis. Men det er muligt, at du kan finde
en klon, der kan læse filen.

Prøv at søge i Google, eller download.com ell. lign.

Med venlig hilsen

Jakob Bro Nielsen
Aalborg

Fra : Kristian Thy

Dato : 12-10-03 16:53

Jesper G Poulsen uttered:
> Jamen, så må jeg ud og finde en Excell et sted. Er det GPL/OSS ?

Prøv med OpenOffice Calc.

\\kristian
--
"The ability to enslave a planet is insignificant
next to the power of the Macintosh" --Darth Vader