Det Levende Søkort 2.
Fra : Ukendt

Dato : 25-09-03 16:13

Jeg har netop modtaget Det Levende Søkort 2 fra Dansk Sejlunion.

Så langt - så godt.

Jeg prøver nu at installere programmet fra *den originale* CD.

Det virker bare ikke - når den medfølgende 'Installationskode' indtastes
(det er nu prøvet *mange* gange), kommer der en fejlmelding:

"CD-Cops, ver. 1,52, #3960 .... Denne CD kunne ikke godkendes osv.".

Jeg kører Windows 2000 Pro i seneste opdatering.

Nogen der har nogle forslag..?

PS: Jeg har svaret på mailspørgsmålet.

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-03 17:30

"Bjørn Jørvad" <hrbjoern_AT_post.tele.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nogen der har nogle forslag..?

Har fundet problemet.

Den nyeste version af CD-Cops tillader ikke at Deamon-programmet kører
..... overhovedet.....selv om man starter fra den originale CD.

Lukkes Deamon-programmet accepterer programmet fint installationskoden
og det virker herefter upåklageligt.

Konklusion: 1. stk. hul lukket.

Hr. Bjørn

Fra : Jesper R

Dato : 25-09-03 21:46

Byttede du det gamle plus 377 kr. for den nye udgave - eller ??

Har hørt, nat hvis man sender sejlunionen den gamle version og 377 kroner -
får man den nye udgave tilsendt!..

- Hvordan er udgave 2 i forhold til den første ??

Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-03 22:05

"Jesper R" <jero@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Byttede du det gamle plus 377 kr. for den nye udgave - eller ??

Jep - Den blev sendt til DSU og de sendte den nye retur.

Jeg købte version 2 på DSU´s hjemmeside via VISA-kort.

Ganske problemfrit.

> Har hørt, nat hvis man sender sejlunionen den gamle version og 377
kroner -
> får man den nye udgave tilsendt!..

Korrekt - Det var lige, hvad jeg gjorde.

> - Hvordan er udgave 2 i forhold til den første ??

De ligner hinanden meget.

Der er dog bl.a. nye kort i version 2 samt lidt andre tillægsfeatures.

Hvad jeg er mest spændt på, er om denne version har bedre overgang
kortene imellem.

Hr. Bjørn