Indtægter fra Fisketegn
Fra : Martin Andreasen

Dato : 25-09-03 15:58

Så vidt jeg husker skulle indtægterne fra fisketegnet (100 kr p.a.) afsættes
til bla.a. fremme af fiskebestanden (yngelpleje etc)

Ved I hvor man kan blive informeret om hvilke tiltag, der bliver lavet for
disse indtægter ?

Martin

Fra : Poul Krogh

Dato : 25-09-03 16:10

Ja. Vi har diskuteret netop dette emne (Bevidsthed eller !!! pengemaskiner
af 14/09/03). Jeg fandt frem til denne URL www.dfu.min.dk og mere direkte
til handlingsplanen: http://www.dfu.min.dk/fiskepleje/handlingsplan2003.htm

Fra : Martin Andreasen

Dato : 25-09-03 16:28

Tak for tippet, den tråd havde jeg overset.

Martin

Fra : Dennis FB

Dato : 27-09-03 22:59

PRØV FISKERIDIREKTORATET !