Støvsvag grafikkort blæser
Fra : Fischer & Døssing

Dato : 09-04-01 22:03

I søgen efter støjsvagt system er jeg nået til grafikkort blæseren på
mit TNT2 Ultra kort.
Kortet er *ikke* overclocket.

Hvilken blæser er meget støjsvag til dette kort ?

Mine nuværende kabinetblæsere er Papst 12 dba.
Og cpu køler er en NC Supersilent til Intel FC-PGA / Socket A (op til
1000 MHz) 12-14 dba.

Min grafikkort blæser skal være i samme støj-leje.

Hvilke findes der på markedet der støjer så lidt ?

--
Peter Thomas Fischer
peter@fischer.as

Fra : Bruun

Dato : 09-04-01 22:21

Hejsa,
"Fischer & Døssing" <peter@fischer.ms> wrote in message
> [...]
> 1000 MHz) 12-14 dba.
>
> Min grafikkort blæser skal være i samme støj-leje.

Så smider du bare en Pabst på af samme størrelse ;0)

> Hvilke findes der på markedet der støjer så lidt ?

Prøv at tage et kig på Tennmax. De skulle så vidt jeg har læst mig frem til
ikke støje ret meget.

Jeg ville mene at det skulle være sådan en her type, men jeg er ikke helt
sikker?

http://www.bsmultimedia.dk/Specifikationer/Lasagna_typeA.shtml

Prøv evt. at spørge i news:dk.edb.hardware.grafikkort og/eller

Der sidder helt sikkert lige gutt(en)/erne med de rigtige svar =)

Mvh Kim Bruun