Pegasus Mail understøtter ikke Skjul din e~
Fra : Brian Gregersen

Dato : 25-09-03 09:59

Jeg har med stor interesse læst Joachim Cohn Jacobsen, artikel:
Skjul din e-mail adresse for spam-robotter
http://www.html.dk/artikler/00041/
og vil gerne implementere det på min hjemmeside.

Mit problem er at jeg ikke bruger Microsofts mail programmer men
pegasus mail.

Jeg har brugt dette værktøj til at lave mailto links:
http://www.html.dk/artikler/00041/convert_email.asp

Sætter jeg IE op til at bruge outlook express eller outlook som
mail program så virker det fint, men vælger jeg Pegasus mail står
der dette i mail To feltet: b%72ia%6Eg@otk%2Edk
burde være briang@otk.dk
Som jeg ser det er det fordi Pegasus mail ikke kan læse
hexadecimale. Er der nogen Pegasus eksperter der ved hvordan man
sætte mail programmet op så det kan læse disse værdier.
Hilsen
Brian G

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-09-03 15:09

Brian Gregersen <bgr@chem.sdu.dk> skrev :

>Som jeg ser det er det fordi Pegasus mail ikke kan læse
>hexadecimale. Er der nogen Pegasus eksperter der ved hvordan man
>sætte mail programmet op så det kan læse disse værdier.

Prøv i news:dk.edb.internet.software.mail+news, der er meget
større chance for hjælp.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : Brian Gregersen

Dato : 25-09-03 21:30

Hej Knud Gert Ellentoft

> Prøv i news:dk.edb.internet.software.mail+news, der er meget
> større chance for hjælp.

Tak for tippet. Kan man skrive til disse grupper uden at bruge
outlook expres OE ??. Mit OE er ikke sat op til at modtage og sende
mails. Vil ikke udsætte venner og bekendte for virus hvis jeg skulle
være uheldig at få noget ind.
Hilsen
Brian

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-09-03 21:59

Brian Gregersen <bgr@chem.sdu.dk> skrev :

>Tak for tippet. Kan man skrive til disse grupper uden at bruge
>outlook expres OE ?

Du kan godt bruge OE til nyhedsgrupper uden at have sat maildelen
op og så bruge din udbyders newsserver.

Ellers kan du bruge f.eks. http://nyhedsgrupper.tdconline.dk/,
det fungerer nogenlunde som html.dk, men med langt flere grupper.
--
Knud

Fra : Allan Vebel

Dato : 25-09-03 19:12

Brian Gregersen <bgr@chem.sdu.dk> skrev:

> vælger jeg Pegasus mail står der dette i mail To feltet:
> b%72ia%6Eg@otk%2Edk burde være briang@otk.dk

Hvis din mail kommer frem alligevel, selv om der står
b%72ia%6Eg@otk%2Edk i feltet, skal du ikke gøre mere
ved det. Prøv det!

--
Allan
http://html-faq.dk

Fra : Brian Gregersen

Dato : 25-09-03 21:20

> Hvis din mail kommer frem alligevel, selv om der står
> b%72ia%6Eg@otk%2Edk i feltet, skal du ikke gøre mere
> ved det. Prøv det!

Er prøvet det virker ikke