Flashning af BIOS eksternt - hvem kan?
Fra : Trygleren [9000]

Dato : 25-09-03 10:50

Hey,

jeg mindes der på et tidspunkt var en gut der kunne flashe BIOS-chips. Jeg
har nemlig en kammerat som har fået flashet sin BIOS forkert, så vi skulle
gerne have det i orden igen. Der er tale om et Abit-bundkort (mener jeg, kan
ikke huske).
Er der nogen der kan huske hvem gutten var? Evt. mail eller hjemmeside?

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

Fra : JK

Dato : 25-09-03 12:15

Det er Nils Emil P. Larsen, ne@it.dk , Rødovre

hilsen

John

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-03 12:26

Trygleren [9000] wrote:

> [...]
> gerne have det i orden igen. Der er tale om et Abit-bundkort (mener jeg, kan

Afhængigt af hvilken chip det er, så kan jeg.
Tag klistermærket af for at se hvilken chip det er.

Koster ikke andet end portoen.