Strømforbrug for P2
Fra : Jimmy

Dato : 25-09-03 14:06

Hej

Hvor stort er strømforbruget for en Slot 1 P2 350 MHz CPU?

Hvis spørgsmålet er for generelt må I sige til hvad I mangler.

mvh
Jimmy

Fra : Jens Gregersen

Dato : 25-09-03 14:19

> Hvor stort er strømforbruget for en Slot 1 P2 350 MHz CPU?
>
> Hvis spørgsmålet er for generelt må I sige til hvad I mangler.

Det er nok en god idé at skrive hvad du ellers har af ting og sager i
maskine (diske, skærmkort osv.)

--
Jens Gregersen
9670 Løgstør

Fra : Jimmy

Dato : 25-09-03 14:26

"Jens Gregersen" <jg@PR0Nstofanet.dk> wrote in message

> Det er nok en god idé at skrive hvad du ellers har af ting og sager i
> maskine (diske, skærmkort osv.)

Det har du ret i.
Jeg er ikke interesseret i det samlede forbrug, blot forbruget for følgende
tre CPU'er, så jeg kan sammenligne:

- VIA C3 933 MHz
- Pentium II Slot 1 350 Mhz
- Pentium III Slot 1 733 MHz

Jeg har ledt på hardwaretidende.dk og tomshardware, med de har kun nyere
processorer.

Mvh
Jimmy

Fra : Zulu

Dato : 25-09-03 15:00

"Jimmy" <nyhedsgruppe2@get2net.danmark> skrev i en meddelelse

> Det har du ret i.
> Jeg er ikke interesseret i det samlede forbrug, blot forbruget for
> [...]

Her er siden du leder efter:
http://users.erols.com/chare/elec.htm

Zulu

Fra : Jimmy

Dato : 25-09-03 15:13

"Zulu" <Zulu@toughN-O-S-P-A-Mguy.net> wrote in message
> "Jimmy" <nyhedsgruppe2@get2net.danmark> skrev i en meddelelse

> følgende

> Her er siden du leder efter:
> http://users.erols.com/chare/elec.htm

Det ser ud som om du har helt ret!

Tak,
Jimmy

Fra : Jesper Rasmussen

Dato : 25-09-03 15:02

> Det har du ret i.
> Jeg er ikke interesseret i det samlede forbrug, blot forbruget for følgende
> tre CPU'er, så jeg kan sammenligne:

Prøv at tage et kik på Intels Spec finder:
http://processorfinder.intel.com/scripts/default.asp?CHRID=47

Her kan man finde mange rare ting vedr. Intels CPU'er.

Jeg har desuden et lille program kaldet Radiate, der kan beregne
effektforbruget for forskellige (ældre) CPU'er ved en given hastighed og
spænding. Sig til hvis jeg skal smide det i en mail til dig

--

/Jesper
OBS: Erstart invalid med dk ved direkte svar!