Lidt OT: Pris-vurdering
Fra : Lothario

Dato : 25-09-03 11:11

Hej

Jeg har en masse løse computerdele, som jeg skal sætte til salg, enten
gennem gul og gratis eller via dk.marked.edb. Jeg har dog ikke den fjerneste
anelse om hvad jeg kan tillade mig at tage for delene, så jeg spørger derfor
jer, hvad i synes delene er værd:

Bundkort:

QDI P6I440BX/B1 Brilliant-I inkl. 266mhz Pentium II Processor
http://www.embeddedlogic.com/TH99/m/P-R/35732.htm

Soltek SL-75KAV inkl. AMD 750mhz Processor
http://www1.soltek.com.tw/English/product/75kav.htm

Grafikkort:

Ukendt Mærke TNT2 Vanta LT 16MB
Palit Daytona TNT 2 M64 32MB

Lydkort

Creative Labs Sound Blaster Vibra 16 CTR2800
AESL Technology Magic S23A

Harddiske:

Quantum Trailblazer 840MB (enkelte defekte sektorer)
Quantum Fireball ST 6480MB
Quantum Fireball TM 1280MB

Andet:

Sony Diskettedrev
Acer CDRW 4x4x32 Brænder
Lasat 33.600V Modem
Spire Whisperrock III Køler
Spire Køler for AMD
Logitech First / Pilot Wheel Mouse
Acer Keyboard (Standard)

Gamer's Gear G500 Subwoofer
<http://www.kemedia.com/KEMedia/site/show_product9_Standard.asp?ProductID=54
38&faqID=0&PressID=0&CheatID=0&linkID=0&PictureID=0&sitetextID=0&Language=1>

Komplet 286'er (uden eksterne dele)

På forhånd tak

Moe

Fra : Leif Bonde

Dato : 25-09-03 11:37

byder 200kr for Soltek SL-75KAV inkl. AMD 750mhz Processor
mvh

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 25-09-03 13:51

In dk.edb.hardware, Leif Bonde <leifi@nal-net.dk> says...
> byder 200kr for Soltek SL-75KAV inkl. AMD 750mhz Processor

Markedsgrupperne, for f*nden...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : JK

Dato : 25-09-03 11:46

On Thu, 25 Sep 2003 12:10:44 +0200, "Lothario" <waste@tdcspace.dk>
wrote:

> [...]
>anelse om hvad jeg kan tillade mig at tage for delene, så jeg spørger derfor

jeg skriver, hvad jeg mener, de kan sættes til salg for. Jeg byder
IKKE

>Bundkort:
>
>QDI P6I440BX/B1 Brilliant-I inkl. 266mhz Pentium II Processor
>http://www.embeddedlogic.com/TH99/m/P-R/35732.htm

200+150=350

>Soltek SL-75KAV inkl. AMD 750mhz Processor
>http://www1.soltek.com.tw/English/product/75kav.htm

300+200=500

>Grafikkort:
>
>Ukendt Mærke TNT2 Vanta LT 16MB
75

>Palit Daytona TNT 2 M64 32MB

150
>Lydkort
>
>Creative Labs Sound Blaster Vibra 16 CTR2800
50

>AESL Technology Magic S23A
50

>Harddiske:
>
>Quantum Trailblazer 840MB (enkelte defekte sektorer)
>Quantum Fireball ST 6480MB
>Quantum Fireball TM 1280MB

50+100+100
>Andet:
>
>Sony Diskettedrev
25
>Acer CDRW 4x4x32 Brænder
100
>Lasat 33.600V Modem
75

hilsen

John

Fra : Leony

Dato : 25-09-03 13:13

> [...]

> fjerneste anelse om hvad jeg kan tillade mig at tage for delene, så
> jeg spørger derfor jer, hvad i synes delene er værd:

Den bedste gruppe at at spørge om vurderinger i er edb-markedsgrupperne.
De folk der læser dem regelmæssigt kan give en rigtig god vurdering af
dit grejs værdi.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/