Oplysninger om en computer
Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 25-09-03 07:57

Findes der et nemt lille program som kan give basale oplysninger om en
computers cpu-hastighed, ramklodsers størrelse, cache o.s.v.

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 25-09-03 08:08

On Thu, 25 Sep 2003 08:57:08 +0200, Henrik G. Jacobsen wrote:

> Findes der et nemt lille program som kan give basale oplysninger om en
> computers cpu-hastighed, ramklodsers størrelse, cache o.s.v.

Prøv Aida. Det findes både til Windows og DOS.
http://www.aida32.hu/

--
Lars

Fra : Leony

Dato : 25-09-03 13:14

"Lars Jørgensen" <fake@email.invalid> skrev i en meddelelse

> Prøv Aida. Det findes både til Windows og DOS.
> http://www.aida32.hu/

Lidt flere af samme skuffe.

Belarc Advisor:
http://www.belarc.com/free_download.html

HWiNFO:
http://www.hwinfo.com/

Si Soft Sandra:
http://www.sisoftware.co.uk/index.php?dir=&location=sware_dl&lang=en

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Torben Fejr \(Tilst\~

Dato : 26-09-03 08:54

Hej Henrik
Henrik G. Jacobsen <nospam@brakmark.dk> scribbled:

> Findes der et nemt lille program som kan give basale oplysninger om en
> computers cpu-hastighed, ramklodsers størrelse, cache o.s.v.

Prøv Start/Programmer/Tilbehør/Systemværktøjer/Systemoplysninger
Den skulle give de nødvendige oplysninger

Torben Fejr

Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 26-09-03 13:43

"Torben Fejr (Tilst)" <t_fejr@stofanet.invalid> wrote in message
> [...]
>

> Prøv Start/Programmer/Tilbehør/Systemværktøjer/Systemoplysninger
> Den skulle give de nødvendige oplysninger

Tak for de forskellige forslag, jeg prøver lidt af hvert!