online Køb/salg
Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 24-09-03 22:10

jeg står og mangler en færdig pakke i php hvor vores medlemmer i klubben kan
tilføje en annonce til køb/salgs siden og uploade et billede med, det ville
også være lidt fedt hvis de kunne lave annoncen med et password så de kunne
gå ind og slette annoncen når de havde solgt deres fjernstyrede fly mv.
nogen der keder et sted man kan hente sådan en php pakke evt på engelsk, da
jeg nok godt kan finde ud af og skrive det om til dansk, jeg har kikket
diverse steder men ikke kunne finde noget :-/
/Henrik (manden som absolut syntes php er ski svært men fedt*S*)

spis mig nu ikke hvis det er den forkerte gruppe jeg har postet i :-/

Fra : Jens Gregersen

Dato : 24-09-03 23:50

[snip]

http://php-faq.dk/index.php?faq=22

--
Jens Gregersen
9670 Løgstør

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 25-09-03 06:48

> http://php-faq.dk/index.php?faq=22

Daam! tænkte nok der skulle være noget med udveksling af kilde koder

er der en anden nyhedsgruppe der er beregnet til det ?

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 25-09-03 10:01

Henrik Ø. Knudsen wrote:

> Daam! tænkte nok der skulle være noget med udveksling af kilde koder

Der er ikke en specifik gruppe til kildekode, men du kan finde det du
skal bruge på hotscripts.com (og flere andre steder på nettet - brug google)

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik i front - <http://www.phonixfolk.dk/>
H.C. Andersen-Centret: <http://www.andersen.sdu.dk/>

Fra : Henrik Ø. Knudsen

Dato : 25-09-03 11:24

"Jesper Brunholm" <nospam@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse

> Der er ikke en specifik gruppe til kildekode, men du kan finde det du
> skal bruge på hotscripts.com (og flere andre steder på nettet - brug
google)
problemet er bare jeg ved ikke hvad det hedder det jeg søger
men jeg beskrev i det første inlæg hvad det skal kunne :P
/Henrik

Fra : [5000] Jesper Brunho~

Dato : 25-09-03 11:54

Henrik Ø. Knudsen wrote:

> problemet er bare jeg ved ikke hvad det hedder det jeg søger
> men jeg beskrev i det første inlæg hvad det skal kunne :P

auction eller used item exchange skulle kunne gøre det

<http://www.google.com/search?q=auction%20script&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8>

/Jesper