ot Vedr. Dcu forum
Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 23-09-03 18:08

Er der nogen der ved hvor lang tid der går fra man poster sit indlæg til de
sætter den på.?

Jeg har bare spurgt om der var nogen brugere der kunne hjælpe mig, med at
fortælle mig, hvilke betingelser man accepterer når man sætter kryds i
feltet:

Jeg accepterer DCUs betingelser: ved en nyt indlæg

Måske der er en herinde der vil være sød og hjælpe mig?

/Thorkild

Fra : Carsten Stage

Dato : 24-09-03 22:48

Thorkild Nielsen wrote:

> Er der nogen der ved hvor lang tid der går fra man poster sit indlæg
> til de sætter den på.?

Det varierer afhængig af hvornår DCU's moderator logger på.

> Jeg har bare spurgt om der var nogen brugere der kunne hjælpe mig,
> med at fortælle mig, hvilke betingelser man accepterer når man sætter
> kryds i feltet:

Aha - der er forklaringen sikkert! Jeg tror at moderatoren har fundet at dit
indlæg kunne tolkes som værende kritisk iverfor DCU. Derfor er det ikke
godkendt og vil ikke blive vist.

> Måske der er en herinde der vil være sød og hjælpe mig?

Selvfølgelig. Mange af dem der tidligere var meget aktive på DCU's forum
huserer nu i denne gruppe i stedet. Her er ingen underlige sletninger og
manglende godkendelse af indlæg.

Svaret på dit spørgsmål kommer her:

Reglerne fondes her:
http://www.campister-imellem.dk/indhold/webside.asp?articleguid=1272&submenuid=2350&menuid=2314 -
læg specielt mærke til at reglerne giver mulighed for at man sletter indlæg
i flæng og det er da også hvad der sker ind imellem. DCU tåler ikke hverken
konstruktiv kritik eller at der bliverf sat spørgsmål ved DCU's virke.

Og forresten er dit indlæg her ikke off topic - det er campingrelateret og
her vil du næsten altid få velkvalificerede svar.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 25-09-03 16:03

"Carsten Stage" <stage_nospam@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Aha - der er forklaringen sikkert! Jeg tror at moderatoren har fundet at
dit
> indlæg kunne tolkes som værende kritisk iverfor DCU. Derfor er det ikke
> godkendt og vil ikke blive vist.

Jeg må indrømme, at det var stillet som et ganske naivt spørgsmål, men efter
at have set reglerne, kan det vist også være lige meget..

> Og forresten er dit indlæg her ikke off topic - det er campingrelateret og
> her vil du næsten altid få velkvalificerede svar.

Takker i hvertfald for dette svar, som gav mig et ærligt svar.

/Thorkild