hvordan...?
Fra : JesperT

Dato : 24-09-03 20:04

Er der nogle der kan lure hvad det er for et script der er brugt til at lave
den øverste menu på http:www.herstal.dk
Jeg ville gerne lave en noget lignede, men kan ikke finde et script. Jeg har
fundet et lille program der minder om det, som jeg har brugt til at lave min
nuværende (http://www.bilgalleriet.dk), men den kan ikke opdateres et sted
og så er det opdateret på alle sider, og det tror jeg deres kan!

Jesper

Fra : Jan Vinten

Dato : 25-09-03 11:45

Hej Jesper,

Efter lige, at have kigget ganske kort på det kan jeg se, at det du skal
bruge er flg:

Vis sourcekoden for selve siden. Der står alt hvad du skal bruge. Ydermere
er der nogle includes du skal bruge:

Der skal bruges flg. filer:

http://www.herstal.dk/dmenu/menu.php
http://www.herstal.dk/dmenu/HM_Loader.php

Jeg har ikke selv lige prøvet, at sætte det op - men jeg kan ikke forstille
mig, at der skal bruges andet.

God fornøjelse,
Jan

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-09-03 20:24

JesperT skrev i asp-gruppen:

> Er der nogle der kan lure hvad det er for et script der er
> brugt til at lave den øverste menu på http:www.herstal.dk

Det er javascript. Du kan se koden i din browser.

Hvis du vil have hjælp til at sætte det op, kan du spørge i gruppen

XFUT: dk.edb.internet.webdesign.clientside (svar på dette indlæg
havner i nævnte gruppe og kan kun ses der).
--
Jens Gyldenkærne Clausen