usynlig knap
Fra : Thomas Kaarup

Dato : 24-09-03 19:32

er lidt i tidspres så jeg har ikke lige ledt gruppen igennem efter
lign. sub.

jeg skal lave en usynlig knap oven på et Mc, men kan ikke huske
hvordan det er man gør det. nogen der kan hjælpe mig eller har et link
til et sted hvor jeg lige kan finde ud af det igen

--
Thomas K

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 24-09-03 22:58

Thomas Kaarup <kaarup@K4FY9privat.dk> wrote:

> eg skal lave en usynlig knap oven på et Mc, men kan ikke huske
> hvordan det er man gør det.
> --
> Thomas K

En usynlig knap er en knap som kun har indhold i "Hit"-frame.
Jeg er ikke helt med på hvad Du mener med at Du skal lave den "oven på
et movieclip".

--
Venlig hilsen,
Henrik Rasmussen

Fra : Thomas Kaarup

Dato : 25-09-03 19:17

det er fordi jeg har snydt lidt med nogle knapper og har taget dem
fra en template. men jeg har ikke lige styr på at lave linket i et
MC, for hver gang jeg prøver bliver det defineret til en "
OnInstanceLoad" og alt muligt istedet for en OnClick, og laver jeg
den om til en knap virker den ikke....så derfor....

--
Thomas K

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 25-09-03 22:40

Thomas Kaarup <kaarup@LCTDDprivat.dk> wrote:

> [...]
> OnInstanceLoad" og alt muligt istedet for en OnClick, og laver jeg
> den om til en knap virker den ikke....så derfor....

Hvis Du beskriver hvordan dit projekt er bygget op og fortæller hvad der
skal ske når man trykker hvor, kan jeg måske hjælpe.

--
Venlig hilsen,
Henrik Rasmussen

Fra : Thomas Kaarup

Dato : 30-09-03 08:52

>skal ske når man trykker hvor, kan
>jeg måske hjælpe.
>
>--
>Venlig hilsen,
>Henrik Rasmussen

jeg hat taget en knap templete fra flash. nogle af de knapper som
ligge i lib. de er defineret som instance og ikke som but. hvis
jeg bare ændre prop virker det ikke og bliver bare til en sort
ting. ligger jeg derimod en usyn but henover virker det farvefade
heller ikke, men så virker den som knap

--
Thomas K