Opsætning af Cisco 677 (NAT)
Fra : Martin Leong

Dato : 24-09-03 17:10

Hej NG

Er der nogen der kan give mig en vejledning i at opsætte NAT (hvad er det?)
på min Cisco 677?
Først troede jeg det en enkelt port der var spærret (prøvede at bruge eMule)
men fik så at vide at jeg skulle forwarde de porte man skal bruge til min
pc...

Mvh
Martin

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 24-09-03 19:26

"Martin Leong" <Martin@njfk.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> Først troede jeg det en enkelt port der var spærret (prøvede at bruge
> eMule) men fik så at vide at jeg skulle forwarde de porte man skal

Se CyberCitys support side:
http://shor.ter.dk/758041712

--
Bjarke Andersen

Fra : Morten Pedersen

Dato : 24-09-03 19:27

Harj Martin

Sikke en dejlig gammel router du har dig.. Har selv en, kører nu meget
godt..

Det information jeg har skulle bruge til at konfigurer min router har jeg
fundet på http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl_udstyr/cisco_677/
Der står lidt om hvert, og ikke mindst af alt det står sådan de fleste edb
brugere kan finde ud af det..

Mvh
Morten Pedersen

Fra : Martin Leong

Dato : 24-09-03 22:15

Jeg takker og bukker og beklager at jeg ikke selv kunne finde de sider
(synes ellers jeg havde ledt CC's side tynd