Cybercity port?
Fra : Martin Leong

Dato : 24-09-03 14:23

Hej NG

Er der nogen der ved hvilken port jeg skal bruge hvis jeg vil køre Emule på
min computer når jeg har Cybercity ADSL? (jeg bruger Cisco 677)

Mvh
Martin

Fra : Martin Petersen

Dato : 24-09-03 14:51

Martin Leong (Martin@njfk.dk) skrev følgende:
> Hej NG
>
> Er der nogen der ved hvilken port jeg skal bruge hvis jeg vil køre
> Emule på min computer når jeg har Cybercity ADSL? (jeg bruger Cisco
> 677)

Kig dog på emules hjemmeside.... Det har jo intet med cybercity at gøre.

- Martin

Fra : Martin Leong

Dato : 24-09-03 16:35

> Kig dog på emules hjemmeside.... Det har jo intet med cybercity at gøre.

Det har det jo lige præcist når standard porten (4662) er blokeret...
Det er jo ikke fedt at sidde og gå alle portene igenmmen for at se hvilke
der er åbne, så hvis der er nogen det vidste det...

Fra : Egil Solberg

Dato : 24-09-03 16:46

"Martin Leong" <Martin@njfk.dk> wrote in message

> Det har det jo lige præcist når standard porten (4662) er blokeret...
> Det er jo ikke fedt at sidde og gå alle portene igenmmen for at se hvilke
> der er åbne, så hvis der er nogen det vidste det...

Blokeret? Du må da forwarde porten i din routers NAT.

Fra : Stig Sørensen

Dato : 24-09-03 16:54

> Det har det jo lige præcist når standard porten (4662) er blokeret...
> Det er jo ikke fedt at sidde og gå alle portene igenmmen for at se hvilke
> der er åbne, så hvis der er nogen det vidste det...

Det har det ikke. Det er din Cisco router som blokere for port 4662.
Du skal ind og forwarde port 4662 (og andre porte som Emule bruger) til din
pc.

X-FUT dk.edb.netvaerk - hvor du kan få råd til hvordan du bruget NAT til din
Cisco router
--
Mvh Stig Sørensen

Gratis sms - Gratis Java spil - Gratis unlock
-- > http://Mobil.DontDoIt.dk < --

Fra : Martin Leong

Dato : 24-09-03 17:06

"Stig Sørensen" <nomail@nomail.invalid> wrote in message

> [...]
din
> pc.
>
> X-FUT dk.edb.netvaerk - hvor du kan få råd til hvordan du bruget NAT til

takker

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 24-09-03 18:35

>Det har det jo lige præcist når standard porten (4662) er blokeret...
>Det er jo ikke fedt at sidde og gå alle portene igenmmen for at se hvilke
>der er åbne, så hvis der er nogen det vidste det...
[...]

Du skal skam bruge standardporten... Men det er ikke Cybercity
specifikt - det er router specifikt...

http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/cisco_677/port_forwarding/

Og for at hjælpe lidt på vej, så vil kommandoerne for dig være:

Start -> Kør -> "telnet 10.0.0.1" -> OK
<password>
enable
<password>
set nat entry add 10.0.0.2 4662 217.157.139.103 4662 tcp
write
reboot

/Henrik