S: aluminium akvarier-bord
Fra : Hr Martin MSPH

Dato : 24-09-03 13:13

Hey...

jeg har et brugt Aluminium Akvarier-bord; som jeg godt vil sælge... det står
i meget pæn stand.... Nypris: 2000kr
Sælges for højeste bud. (ikke skumbaner)

Vh. Martin
mail: msph@ofir.dk
Tlf: 28 18 25 19

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 24-09-03 13:33

Hr Martin MSPH wrote:
> Hey...
>
> jeg har et brugt Aluminium Akvarier-bord; som jeg godt vil sælge... det står
> i meget pæn stand.... Nypris: 2000kr

Mener du overhovedet ikke at det er bare det mindste interessant at vide
f.eks. hvor stort bordet er (ydermål), hvordan det er konstrueret
(dobbelt/enkeltramme) etc. for en potentiel køber?

Hvilken farve er det?
Er der sider, låger og bund med?
Hvor står det henne?
Hvor er det fremstillet (mærke)?

--
Mvh. / Best regards,
Steen Suder      <http://www.suder.dk/>

Fra : Hr Martin MSPH

Dato : 24-09-03 14:37

Hvilken farve er det = sølv
kan sende et billedet af det...
man skal ha din mail så.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-09-03 20:54

Hr Martin MSPH wrote:
> Hvilken farve er det = sølv
> kan sende et billedet af det...
> man skal ha din mail så.

Det hjalp lidt - så mangler du bare at komme over i den rigtige
gruppe

Køb/salg/bytte må kun foregå i markedsgrupperne - så det rigtige
sted er:

Jan