Er Xdata lukket?
Fra : busted123

Dato : 24-09-03 10:33

Hej alle

Er der nogle af jer som ved om Xdata er lukket?

Har prøvet at ringe til dem de sidste par dage uden at nogen har taget
telefonen. Ikke engang en telefon svarer er kommet frem.
Har heller ikke modtaget de varer endnu som jeg bestilte i sidste uge.

Hilsen
Peter

Fra : Dr.Ralph

Dato : 24-09-03 13:23

On Wed, 24 Sep 2003 11:33:27 +0200, busted123 wrote:

> [...]
> telefonen. Ikke engang en telefon svarer er kommet frem.
> Har heller ikke modtaget de varer endnu som jeg bestilte i sidste uge.

Jeg har nøjagtigt samme spørgsmål.
Har bestilt varer der for 5.800 kr FORUDBETALT.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 24-09-03 13:58

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har nøjagtigt samme spørgsmål.
> Har bestilt varer der for 5.800 kr FORUDBETALT.

Kan din bank hjælpe?

Måske det var en ide at gøre edbpriser.dk opmærksom på problemet, så der
ikke er flere der går i "fælden" (hvis de er ved at lukke)

Firmaet (aps) er oprettet 26.01.1998 (vvv.cvr.dk)
Domænet betales af Plus Gruppen Holding og er oprettet 12.05.2003
att: Margit Bonne Gertis, som har samme adresse som xdata.

Ved en søgning på "Plus Gruppen Holding" finder man BNP COMPONENTS Aps.
Hvis man laver en søgning på BNP COMPONENTS finder man BNP COMPONENTS
A/S som også har hjemme på Korskildeeng 5 2670 Greve.

Det nærmeste jeg kommer personen som betaler for domænet er en Margit
Bonne i Karlslunde

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Dr.Ralph

Dato : 24-09-03 14:44

> Kan din bank hjælpe?

Sagen er den, at jeg intet ved med sikkerhed. Blot har jeg bestilt varer i
torsdags for 5688 kr, som jeg brugte mit mastercard til at betale med.
Jeg har nu ringet til min bank, og kan se, at penege IKKE er trukket endnu
- men de kan INTET gøre, og Xdata har op til 2 år at trække penege i - så
jeg er lidt spændt nu.

Hvis Xdata trækker penege, og jeg stadig intet hører fra dem - så kan jeg
efter en rum tid, hvor varen stadig ikke er modtaget, gøre indsigelser imod
dem - kontakt min bank og politiet - men jeg har jo ikke hørt fra dem
endnu.

Måske de IKKE vælger den dumme vej - men sender mig varerne først og så
trækker pengene - måske de bare trækker pengene uden at sende varer og så
stopper butikken - og drejer nøglen om.

Der der undrer mig er, at jeg har handlet hos Xdata 2-3 ganeg før, og som
med alle andre butiker, så plejer de at holde en ajour med, hvor når
varerne vil ankomme og hvornår de sender dem til mig. Jeg har KUN fået den
oprindelige bekræftigeøse fra dem på, at ordren er bestilt og min master
card betaling godkent - ikke andet og det var i torsdags i sidste uge :(

Jeg står og skal samle ny pc nu og her - og men mangler så 2 SATA 250 GB
diske, 1 Plextor Premium brænder og Plextor PX116 DVD rom drev :(

Sur røv..............

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 24-09-03 15:24

> [...]
> trukket endnu
> - men de kan INTET gøre, og Xdata har op til 2 år at trække

Jeg ved ikke lige hvordan det er med mastercard, men med dankortet må
pengene først trækkes når varen bliver sendt. Det har været i
dk.videnskab.jura for et par dage siden.

Vist en ret ubehagelig spænding.

Fra : Dr.Ralph

Dato : 24-09-03 15:50

> Jeg ved ikke lige hvordan det er med mastercard, men med dankortet må
> pengene først trækkes når varen bliver sendt. Det har været i
> dk.videnskab.jura for et par dage siden.
>
> Vist en ret ubehagelig spænding.

Det er på samme måde med Mastercard, men de kan jo blot trække dem
alligevel og hævde varen er sendt - det er jo noget de selv fører justits
med. Ingen vil have en jordisk chance for at sætte en stopper for, at de
trækker disse penge på mit master card.

Ved I iøvrigt, hvad jeg gør med garanti, hvis nu Xdata er så venlige at
sende varen inden de lukker ned - hvad skal jeg bruge en 3 års garanti på 2
maxtor diske, hvis ikke maxtor har kontor i DK - og Xdata er lukket ?

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Dr.Ralph

Dato : 25-09-03 03:40

> [...]
> A/S som også har hjemme på Korskildeeng 5 2670 Greve.
>
> Det nærmeste jeg kommer personen som betaler for domænet er en Margit

Som jeg ser det, så er BNP Components en underleverandør til Xdata, og har
derfor nok ikke direkte noget med Xdata at gøre - udover at de
sandsynligvis levere varer til Xdata.

Men vil kontakte dem snarest her torsdag formiddag og bringer info videre
her i denne tråd.
Jeg vil meget gerne have mit køb annuleret, da jeg naturligvis ikke er
interesseret i at købe splinternye varer i en butik, der krakker i det
øjeblik de sender varerne ud ad døren :(

Dette vil gøre det meget sværere at sælge mine dele brugt om 1-2 år, når
jeg vil udskifte dem med nyere dele og sælge disse - derfor vil jeg gøre
alt i min magt for at omgøre dette køb.
Jeg vil kontakte politiet torsdag eftermiddag, hvis ikke jeg enten selv får
fat i Xdata, BNP components eller de kontakter mig.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Henning

Dato : 24-09-03 14:58

>Jeg har nøjagtigt samme spørgsmål.
>Har bestilt varer der for 5.800 kr FORUDBETALT.

Du skriver senere, det er foregået med Master Card, og at pengene ikke
er trukket endnu. Så det lidt voldsomt at _råbe_ "forudbetalt"?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Dr.Ralph

Dato : 24-09-03 15:03

> Du skriver senere, det er foregået med Master Card, og at pengene ikke
> er trukket endnu. Så det lidt voldsomt at _råbe_ "forudbetalt"?

Det er det da ikke, når Xdata er sin fulde ret til at hæve beløbet og jeg
vil intet kunne gøre - andet end at klage over det - og den eklage vil
kunne trække i langdrag - evt. med det resultart, atr jeg skal have nyt
kort.

Jeg har betalt med forudbetaling - varen, hvis den nogensinde kommer, vil
dumpe ind ad døren - og jeg skal intet betale, da Xdata HAR skrevet i mail
til mig, at betalingen er gennemflrt - men intet er trukket endnu - dette
er forudbetalt i mine øjne, da jeg på ingen måde kan omgøre den accept til
at trække 5.688 kr på mit master card.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Henning

Dato : 24-09-03 17:53

On Wed, 24 Sep 2003 16:03:04 +0200, "Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk>
wrote:

> [...]
>vil intet kunne gøre - andet end at klage over det - og den eklage vil
>kunne trække i langdrag - evt. med det resultart, atr jeg skal have nyt

Overhovedet ikke - læs lige betalingkortets betingelser igennem. Har
butikken uretsmæssigt hævet penge på dit kort, henvender du dig i
banker, her udfylder du en Tro & Love-erklæring, hvoreftr banken
tilbagefører pengene. Derefter er det op til butikken at bevise, de
har ret til pengene.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Dr.Ralph

Dato : 24-09-03 17:57

> [...]
> banker, her udfylder du en Tro & Love-erklæring, hvoreftr banken
> tilbagefører pengene. Derefter er det op til butikken at bevise, de

Ja, denne klausul kender jeg (og vi er det neste land i verden med denne
mulighed)- men det irriterer mig, at jeg skal bruge tid på at få
tilbageført penge, som et firma har prøvet at snyde mig for.

Men nu VED jeg heller ikke konkret om Xdata er stoppet - men bare
underligt, at de hverken besvarer telefon eller mailer mig med ordre
status.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Rado

Dato : 26-09-03 00:14

wrote:

> [...]
>vil intet kunne gøre - andet end at klage over det - og den eklage vil
>kunne trække i langdrag - evt. med det resultart, atr jeg skal have nyt

Mon ikke du kan få Mastercard til at nægte firmaet ret til at hæve på
kontoen?.

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : Dr.Ralph

Dato : 25-09-03 03:30

> Du skriver senere, det er foregået med Master Card, og at pengene ikke
> er trukket endnu. Så det lidt voldsomt at _råbe_ "forudbetalt"?

Iøvrigt er det råddent af en ret veletableret edb butik ikke KLART på deres
website, som er deres enste reelle forbindelsesled til omverdenen og deres
kunder, at udmelde, hvorfor de hverken besvare opkald, emails eller
reagerer på bestillinger.

Jeg har været så ufattelig uheldig at bestille vare for 5688 kr den - måske
- selv samme dag, hvor dette firma har stoppet al kontakt til omverdenen :(

Disse penge er for mig nu bundet op i dette firma, idet jeg ikke frit råder
over dem, da de i princippet kan blive hævet over de næste 2 år - jeg har
INGEN indflydelse på, hvornår det bliver hævet.

Jeg skal med andre ord tjekke min mastercard konto for et beløb på 5688 kr
over de næste 2 år - hvor de i princippet frit kan hæve pengene. Denne
usikkerhed irriterer mig grænseløst og bør slet ikke være en realitet - og
hører jeg ikke fra dem indenfor den næste uge, så tager jeg personligt
derned til deres adresse i Greve og får ejermændene bag firmaet tjekket ud,
så jeg kan få deres privat adresser - for denne manglende service VIL jeg
ganske enkelt ikke finde mig i.

Jeg kunne ikke finde på at lave selvtægt mod firmaet, men hvis ikke firmaet
behandler deres kunder, der HAR bestitl varer ved forudbetaling (hvilket
beatling medmaster kort ER) respektfuldt, når de er på vej ned med flaget,
så vil de lynhurtigt komme endnu længere ned med flaget.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Morten Winkler Jørge~

Dato : 29-09-03 11:01

> Du skriver senere, det er foregået med Master Card, og at pengene ikke
> er trukket endnu. Så det lidt voldsomt at _råbe_ "forudbetalt"?

Hvad med dankort? Der må da så vidt jeg er informeret først hæves penge når
varen du har bestilt sendes. Jeg ved ikke om det også gør sig gældende for
Mastercard.

Morten

Fra : Dr.Ralph

Dato : 25-09-03 06:01

UPDATE !

Xdata har trukket alle sine priser væk fra www.edbpriser.dk
De er ikke at finde èt eneste sted under nogen som helst varer, hvor de
ellers tidligere altid lå i top3 over billigste butik med billigste pris.

Jeg syntes det er på grænsen til grov snyd og humbug, at man tilsyneladende
stadig kan bestille og betale for varer på deres website www.xdata.dk
Flere mnennesker kan altså falde i fedtefadet - og det vil jeg få gjort en
ende på ved at kontakte Kbh's politi og få dem til at se på sagen - før det
ender i en bedrageri sag, med mange uskyldige mennesker involveret.

Jeg forstår, at folkene bag Xdata må have problemer op til over halsen med
kredittorer mm. - og at de er i en presset situation, men sådan at undlade
at besvare al mail og følge op på forudbestilte varer, der er blevet betalt
med Mastercard mm. - det grænser ikke bare til sløseri, men til rådden
salgsmoral og dårlig forretningsetik.

Jeg står som en flue imellem 2 negle. Jeg skal bruge mine bestilte varer
hos Xdata senest denne uge - og aller senest næste uge til en pc, som jeg
har lovet en forretningsbekendt.

Jeg ved nu ikke, om mine varer fra Xdata nogensinde kommer, og i fald de
gør, hvornår de kommer - jeg hører intet fra dem.
Hvis ikke de kommer, så skal jeg hurtigt have bestilt nye vare et andet
sted - men sæt så Xdata alligevel trækker beløbet og sender mig varerne -
så risikerer jeg, at ligge inde med 2 sæt varer - og jeg ret sikkert ikke
returnere disse varer til Xadat, hvorefter jeg må sælge dem med tab i str.
ordningen 1500-2000 kr til følge.

Sådan er min dejlige situation lige nu, hvor ingen på Xdata besvarer
telefon eller email.

Jeg er frustreret over så dårlig etik og forretningsmoral - selv i en
nødssituation må man da bevare en vis etikette over for sine trofaste
kunder - ellers fortjener man sgu' ikke nogensinde at komme på fode igen.

Sur røv herfra til Xdata :(

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Jakob M

Dato : 25-09-03 07:34

> [...]
betalt
> med Mastercard mm. - det grænser ikke bare til sløseri, men til rådden

Hvorfra ved du at de har problemer med kreditorer ?. Kan der ikke være andre
forklaringer, f.eks tekniske problemer ?. Jeg købte bundkort og RAM hos dem
for 2 uger siden, og der var ingen problemer, det udelukker selvfølgelig
ikke at de er i knibe, men jeg synes man skal være forsigtig med at male
fanden på væggen.

Mvh
Jakob

Fra : Dr.Ralph

Dato : 25-09-03 10:14

> [...]
> for 2 uger siden, og der var ingen problemer, det udelukker selvfølgelig
> ikke at de er i knibe, men jeg synes man skal være forsigtig med at male

Der er bare ligesom mange ting her der indikerer, at Xdata er VÆK.

1. De reagerer slet ikke på bestiling af varer hos dem
2. Man får ikke ordrestatus på en bestilt vare
3. Xdata besvarer ikke telefonen
4. Xdata besvarer ikke email
5. Xdata er forsvundet fra ALLE edbpriser's prislister, hvor de hidtil har
været i toppen konstant
6. BNP components, der på en eller anden måde er tæt beslægtet med Xdata
tager heller ikke telefonen.
7. Der er heller ikke nogen form for telefonsvarer på, hvad der altid
tidligere var hos Xdata
8. KOrt og godt siger min intuition og sunde fornuft mig, at Xdata er
lukket - om det er pga af kreditorer eller andet er blot mit gæt - taget ud
ad luften - men jeg er bare bekymret og irriteret over mit køb for 5688 kr
hos dem, som jeg INTET tilbagemelding får på.

Jeg står og skal bruge de varer NU OG HER - men tør ligesom heller ikke
bestille dem 2 gange, for sæt Xdata pludselig sender dem om 14 dage, når de
er kommet ud ad hi ?

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 25-09-03 10:19

> Jeg står og skal bruge de varer NU OG HER - men tør ligesom
> heller ikke bestille dem 2 gange, for sæt Xdata pludselig sender
> dem om 14 dage, når de er kommet ud ad hi ?

Prøv at spørge i jura-gruppen om dine muligheder for at ophæve købet evt
med et anbefalet brev.

Fra : John Sahl

Dato : 25-09-03 10:21

Dr.Ralph wrote:
> Jeg står og skal bruge de varer NU OG HER - men tør ligesom heller
> ikke bestille dem 2 gange, for sæt Xdata pludselig sender dem om 14
> dage, når de er kommet ud ad hi ?

Du har jo fuld returret.

Bestil lortet et andet sted.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Stem Cutter ud af BigBrother

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 25-09-03 11:26

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev
> Du har jo fuld returret.

Ja, hvis der stadig er et firma og returnere varen til - Og hvis firmaet har
penge at returnere!
Ellers kan det blive en meget dyr returret.

mvh
Peter

Fra : John Sahl

Dato : 25-09-03 12:10

Chuke Mimergolf wrote:
> Ja, hvis der stadig er et firma og returnere varen til - Og hvis
> firmaet har penge at returnere!
> Ellers kan det blive en meget dyr returret.

Ah, det er jo lige det. Sorry

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-03 12:14

Chuke Mimergolf wrote:
> "John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev

> Ja, hvis der stadig er et firma og returnere varen til - Og hvis firmaet har
> penge at returnere!
> Ellers kan det blive en meget dyr returret.

Jeg bestilte engang en stang RAM og en anden ting fra et firma lige
inden det lukkede. (kan ikke huske hvad det hed).
Jeg fik kun den stang RAM, og prøvede så at kontakte dem.
Efter at have prøvet et par dage på deres tlf.nr, fik jeg fat i hvad der
lød som en revisor, som åbenbart skulle rydde op efter dem.
Jeg forklarede situationen, og at jeg ikke havde modtaget den sidste
ting (hvilket også var ok, jeg kunne da bare bestille den et andet
sted), men at jeg selvfølgelig ville have pengene tilbage for den ting
(pengene var trukket fra min konto).
Jeg modtog en check på beløbet et par dage senere.

Fra : Dr.Ralph

Dato : 25-09-03 12:50

> Ja, hvis der stadig er et firma og returnere varen til - Og hvis firmaet har
> penge at returnere!
> Ellers kan det blive en meget dyr returret.

PRÆCIS !

Hvis firmaet er gået ned, så kan jeg ikke returnere en pind.

Jeg har nu sendt dem en email om, at ordren skal slettes.
Har nemlig kun modtaget en stadard svar mail, da jeg bestilte varerne og
brugte mit mastercard.
Der står udtrykkeligt i bunden af mailen, at "dette er IKKE en ordre
bekræftigelse"

Så jeg føler mig lidt mere sikker nu.

Vil bestille varerne i en anden mere pålidelig shop - skulle jeg få varerne
- selvom jeg har endt den denne mail - vil jeg blot returnere varerne.
Er der ikke en adrese at returnere til, så vil blot gøre indsigelse på mit
mastercard og hævde at ordren var annuleret inden ordren gik igennem.

Så må banken bære tabet.

Det kan ikke være rimeligt, at jeg skal være låst i en skruestik i flere
uger, hvor jeg ikke ved om varerne bliver sendt eller ej.
Så nu sætter jeg alt på et bræt.

Jeg ved ikke, hvordan jeg ellers skal komme videre med mine pc køb ellers ?

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-03 14:45

On Thu, 25 Sep 2003 13:49:33 +0200, "Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk>
wrote:

>Har nemlig kun modtaget en stadard svar mail,
>da jeg bestilte varerne og brugte mit mastercard.

>Der står udtrykkeligt i bunden af mailen,
>at "dette er IKKE en ordre bekræftigelse"

De kan åbenbart heller ikke stave bekræftelse korrekt.

FUT : dk.kultur.sprog

--
Kim

Fra : Dr.Ralph

Dato : 26-09-03 01:53

> De kan åbenbart heller ikke stave bekræftelse korrekt.
>
> FUT : dk.kultur.sprog

Hvis ikke du har noget fornuftigt at bidrage med til denne diskussion og
tydeligvis har en situationsfornemmelse, der dårligt kan ligge på spidsen
af din næsetip - så tag dog og luk din dertil indrettede (

STUPIDE FJOLSER har vi nok af !

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Kim@yyymail.dk

Dato : 26-09-03 08:54

On Fri, 26 Sep 2003 02:52:36 +0200, "Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk>
wrote:

> [...]
>tydeligvis har en situationsfornemmelse, der dårligt kan ligge på spidsen
>af din næsetip - så tag dog og luk din dertil indrettede (

Ja - det fremgår tydeligt, når du poster et indlæg her,
som hører hjemme i dk.forbruger.

FUT : dk.admin.netikette

--
Kim

Fra : Dr.Ralph

Dato : 26-09-03 13:40

> Ja - det fremgår tydeligt, når du poster et indlæg her,
> som hører hjemme i dk.forbruger.
>
> FUT : dk.admin.netikette

Jeg har ikke startet den tråd, men følger blot op på den - men det har du
tydeligvis ikke fattet.

Iøvrigt hører den tråd ikke kun hjmme i dk.forburger, da mange herinde
handler med pc firmaer ofte - så en eventuel konkurstruet edb butik, hvor
mange lægger deres penge dagligt, er da i høj grad relevant at tage en
debat omkring herinde - og ikke kun i dk.forbuger

Iøvrigt kan du tage og futte dig selv skråt op - har du lige lært at
futte...nej hvor er du dog dygtig.........NOT :(

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : kim@yyymail.dk

Dato : 27-09-03 13:52

On Fri, 26 Sep 2003 14:39:47 +0200, "Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk>
wrote:

>Jeg har ikke startet den tråd, men følger blot op på den

Det kommer ikke sagen ved.

> [...]
>mange lægger deres penge dagligt, er da i høj grad relevant at tage en
>debat omkring herinde - og ikke kun i dk.forbuger

Forkert - du er off-topic.
Læs evt. fundatsen for dk.edb.hardware.

>Iøvrigt kan du tage og futte dig selv skråt op

Tak i lige måde.

>- har du lige lært at futte...

Nej - det er 2. gang du ignorerer FUT til relevante grupper.

> nej hvor er du dog dygtig

Tak.

FUT : dk.admin.netikette.

--
Kim

Fra : busted123

Dato : 29-09-03 10:00

Du har helt ret.

Selvfølgelig er det da et emne der skal tages op her. Det siger da sig selv.
Dette er den mest relevante gruppe til den slags uanset hvad der står i
fundatsen. Det beviser jo bare at fundatsen så nok bør laves om.

Fra : Rune Friis Jørgensen

Dato : 30-09-03 22:21

Vi støtter Doktoren!

Rune

Fra : Dr.Ralph

Dato : 01-10-03 01:08

On Tue, 30 Sep 2003 23:21:21 +0200, Rune Friis Jørgensen wrote:

> Vi støtter Doktoren!
>
> Rune

Tak !
Xdata er nu blot en saga, og jeg har personligt intet hørt fra dem - men de
har heller ikke trukket nogle penge fra min konto.

Andre, der har oplevet problemer med Xdata - hvis ikke må man da lade dem,
at de ikke tager andre med i faldet - og det er da prisværdigt.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : Allan F. Hermansen

Dato : 03-10-03 08:24

> [...]
> Andre, der har oplevet problemer med Xdata - hvis ikke må man da lade dem,
> at de ikke tager andre med i faldet - og det er da prisværdigt.

De genopstår tilsyneladende som "Computer Online". Deres domæne www.xdata.dk
omdirigeres til www.computeronline.dk.

De venligste hilsener

Allan
--
Mail: quincy_md@hotmail.com

Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 26-09-03 19:30
Fra : LarsS

Dato : 26-09-03 21:34

"(: MarlboroMan :)" <kenneth_aka_marlboroman@FJERNDETTEhotmail.com> wrote in
message news:3f7485d0$0$83063$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Brian Lagoni

Dato : 29-09-03 11:29

busted123 wrote:
> [...]
> telefonen. Ikke engang en telefon svarer er kommet frem.
> Har heller ikke modtaget de varer endnu som jeg bestilte i sidste uge.

XData har Fredag d. 26/9 - 2003 kl. 9:00 indgivet konkursbegæring til Sø
og Handelsretten.

Jeg har snakkede med deres bank(Nordea) om det og det er derfra jeg er
blevet bekendt med konkursen.

Så nu kan man kun håbe at advokaten tager kontakt med os der har penge i
klemme.

/Brian Lagoni

Fra : Actinium

Dato : 29-09-03 11:58

"busted123" skrev d. 24-09-03 10:33 dette indlæg :
> [...]
> telefonen. Ikke engang en telefon svarer er kommet frem.
> Har heller ikke modtaget de varer endnu som jeg bestilte i sidste uge.

prøv den her:
http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/bs?query=xdata.dk&pageid=82&action
=cmsview&lang=da

http://www.kandu.dk/