Gjørup Laursen
Fra : Børge Thomsen

Dato : 23-09-03 21:26

Er der nogen i gruppen som kender banemester Gjørup Laursen Højslev
født 4 juni 1856 i Estvad i Ginding Herred eller efterkommere af ham
Venlig Hilsen Børge

Fra : Valdemar Lund

Dato : 24-09-03 17:59

"Børge Thomsen" <viisholm@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen i gruppen som kender banemester Gjørup Laursen Højslev
> født 4 juni 1856 i Estvad i Ginding Herred eller efterkommere af ham
> Venlig Hilsen Børge
>
> Hej Børge.

Jeg har sendt et par følere ud, hvis de giver resultat hører du fra mig.

Venlig hilsen.
Valdemar Lund.

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 24-09-03 22:04

> [...]
> Er der nogen i gruppen som kender banemester Gjørup Laursen Højslev
> født 4 juni 1856 i Estvad i Ginding Herred eller efterkommere af ham

Fundet på www.familysearch.org:
Det er en direkte afskrift fra kirkebogen:

Gjorup LAURSEN
Sex: M

----

Event(s):
Birth: 04 Jun 1856 Place: <Estvad, Ringkobing, Denmark>
Christening: 06 Jun 1856 Place: Estvad, Ringkobing, Denmark

----

Parents:
Father: Laurs JENSEN
Mother: Mette ANDERSDR

----

Source Information:
Batch Number: C205333
Source Dates: 1843 - 1873
Film or Fiche Number: 51788
Collection Details: Estvad; Den Danske Folkekirke

Med venlig hilsen
Bodil.

begin 666 invisible.gif
M1TE&.#EA`0`!`)'_`/___P```/___P```"'_"T%$3T)%.DE2,2XP`M[M`"'Y
6! $```(`+ `````!``$```("5 $`.P``
`
end

Fra : Børge Thomsen

Dato : 26-09-03 07:05

Hej Bodil

Tak for dit svar men det er hans far jeg søger ,jeg ved ikke hvor han er
død.
hilsen Børge
"Bodil Grove Christensen" <grovebgc@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:3f7207a2$0$24711$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 26-09-03 13:57

"Børge Thomsen" <viisholm@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Bodil
>
> Tak for dit svar men det er hans far jeg søger ,jeg ved ikke hvor han er
> død.

Hvis det er Gjørup Laursens' forældre, så kan de måske være
gift i Dølby 20 dec 1850, prøv at checke dette sogn.

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 24-09-03 22:14

> [...]
> Er der nogen i gruppen som kender banemester Gjørup Laursen Højslev
> født 4 juni 1856 i Estvad i Ginding Herred eller efterkommere af ham

Her er lige en af hans søskende:
Lauritz LAURSEN
Sex: M

----

Event(s):
Birth: 14 Jul 1859 Place: <Estvad, Ringkobing, Denmark>
Christening: 16 Jul 1859 Place: Estvad, Ringkobing, Denmark

----

Parents:
Father: Laurs JENSEN
Mother: Mette ANDERSDR

----

Source Information:
Batch Number: C205333
Source Dates: 1843 - 1873
Film or Fiche Number: 51788
Collection Details: Estvad; Den Danske Folkekirke

Og her er lige en mere:

Anders LAURSEN
Sex: M

----

Event(s):
Birth: 03 Dec 1865 Place: <Estvad, Ringkobing, Denmark>
Christening: 06 Dec 1865 Place: Estvad, Ringkobing, Denmark

----

Parents:
Father: Laust JENSEN
Mother: Mette ANDERSEN