Hjælp søges.
Fra : Tikka

Dato : 23-09-03 19:10

Hej

Jeg har forsøgt af finde et kursus hvor jeg kunne lave
min egen kniv og skede.

Det er ikke lykkedes mig ??

Er der ikke en venlig sjæl der kunne tænke sig at få en hygge sludder
nogle aften i vinter , og fortælle mig hvordan man gør ???

Jeg bor i Randers

Mvh. Tikka

Fra : Frans Jensen

Dato : 23-09-03 22:27

er Galten for langt væk

http://home13.inet.tele.dk/kurser/knivkursus.htm

--
statistik for dk.politik
http://home10.inet.tele.dk/f_jensen/statistik.htm

http://www.retsliberal.dk/pdf/jordrenten.pdf

Fra : Olfot

Dato : 24-09-03 07:39

Prøv at kikke lidt på denne side under kurser
http://www.hanghoiknive-hegner.dk/shop/knivshop/default.asp
/of

Fra : Mars

Dato : 24-09-03 15:22

www.flytying.dk ved jens pilegård !! han afholder også knivkurser.

han bor i mariager.

Mvh

Martin

Fra : Frederik Rugaard

Dato : 03-10-03 19:07

Hej.
Prøv at kontakt Michael Hansen. Han bor i Randers og afholder kurser i den
lokale husflidsforening.
http://randers.husflid.dk/

Vil skyde på at du kan fange en af dem der. Og der kan sikkert formidles
kontakt til Michael.
Han er en meget vidende mand, som også har udgivet den IMHO bedste bog om
knivbygning. Og så har han det bedste humør!

/Frederik - En glad og tilfreds elev.