Tele2 frustrationer (igen igen)...
Fra : SSC

Dato : 23-09-03 18:46

Forløb:

Skulle være konverteret fra TDC første gang 4-7.
Udsættelse til 1-9.
1-9: Linjen virker ikke.
4-9: Fejlmelder linjen.
Venter...
15-9: Ringer til kundeservice, bliver fortalt der vil ske noget
snarest - formentlig samme uge.
19-9: Virker stadig ikke. Ringer igen - fejlen vil blive rettet først
i næste uge, det vil medarbejderen gøre alt for...
23-9: ADSL virker stadig ikke!
WTF!

Har så bestilt Webspeed i stedet, så må jeg se om jeg kan komme ud af
kontrakten - som om jeg ikke har haft bøvl nok i forvejen...

SSC

Fra : Erik

Dato : 23-09-03 19:24

"SSC" <xxx@xxx.xxx> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har så bestilt Webspeed i stedet, så må jeg se om jeg kan komme ud af
> kontrakten - som om jeg ikke har haft bøvl nok i forvejen...

Min linje skulle også have været oppe at køre 1/9, dags dato har linjen
endnu ikke virket.
Har haft ringet til kundeservice/teknisk support utallige gange, og min
linje er pt. fejlmeldt.
Sidst jeg talte med tek. support blev jeg lovet, at der ville komme en
tekniker
og tjekke udstyret på centralen den 23/24 eller 25 sept. - dvs senest
torsdag i denne uge.
Hvis min linje ikke virker på torsdag, så er min tålmodighed simpelthen
slut!
Iøvrigt har de allerede sendt en regning for de 2 første måneders
abonnement,
hvor de selvfølgelig har glemt at fratrække den gratis måned.

--
Erik Rasmussen

Fra : Benjamin Blangstrup

Dato : 23-09-03 19:48

:
[...]

Det er jo fuldstændigt forrykt! 2½ måneds forsinkelse og du har det ikke
endnu

Fra : Calle.

Dato : 24-09-03 01:07

Benjamin Blangstrup wrote:
> "SSC" <xxx@xxx.xxx> skrev i en meddelelse

> Det er jo fuldstændigt forrykt! 2½ måneds forsinkelse og du har det
> ikke endnu

det er vi mange der ikke har >

--
Calle

Fra : Calle.

Dato : 24-09-03 01:06

SSC wrote:
> [...]
>
> Har så bestilt Webspeed i stedet, så må jeg se om jeg kan komme ud af
> kontrakten - som om jeg ikke har haft bøvl nok i forvejen...

har samme problem

--
Calle

Fra : SSC

Dato : 25-09-03 16:09

On Tue, 23 Sep 2003 19:46:13 +0200, SSC <xxx@xxx.xxx> wrote:

> [...]
>
>Har så bestilt Webspeed i stedet, så må jeg se om jeg kan komme ud af
>kontrakten - som om jeg ikke har haft bøvl nok i forvejen...

Opfølgning:

Ringede til T2`s supportafdeling idag.
Det viser sig at der har været teknikere på centralen tirsdag for at
lave min linje. Men de er kørt igen, da de påstår mit modem ikke har
været tændt, hvilket jeg er 100% sikker på det har!
Så meget for den service!!

Så der vil nok gå yderligere et par uger før det bliver lavet (hvis
det i det hele taget bliver lavet?)

Nå, jeg må tage Webspeed i brug og håbe jeg kan komme ud af T2
kontrakten rimelig smertefrit...

SSC

Fra : Erik

Dato : 25-09-03 16:36

"SSC" <xxx@xxx.xxx> skrev i en meddelelse news:sd06nvoalei0nftf8pduoj77sgj2v6s8jl@4ax.com...

> [...]
> Så meget for den service!!
>
> Så der vil nok gå yderligere et par uger før det bliver lavet (hvis

LOL jeg har været udsat for nøjagtigt det samme idag.
Min linje har været fejlmeldt, og der skulle komme en tekninker og tjekke centralen senest idag.
Idag var der så stadig ingen forbindelse.
Da jeg ringede til tele2, blev jeg også spurgt om mit modem havde været tændt eller slukket,
for teknikeren på centralen kunne ikke få forbindelse til modemet.
Jeg har mere eller mindre besluttet mig for at opsige det pis,
og sender nok en opsigelse idag eller imorgen.

> Nå, jeg må tage Webspeed i brug og håbe jeg kan komme ud af T2
> kontrakten rimelig smertefrit...

Ja jeg frygter også det værste.

--
Erik Rasmussen

Fra : STEEN PEDERSEN

Dato : 25-09-03 17:09

> [...]
> det i det hele taget bliver lavet?)
>
> Nå, jeg må tage Webspeed i brug og håbe jeg kan komme ud af T2

Meget interessant!

TDC kobler Tele2 kunder op på TDC's centraler. TDC laver kludder, - kunde
bliver sur på Tele2. Til sidst så sur, at kunden går til TDC!

Nogle gange betaler det sig at "fucke up"

Steen

Fra : Andreas Falck

Dato : 25-09-03 17:39

STEEN PEDERSEN steen_pedersen@get2net.dk skrev dette:

> TDC kobler Tele2 kunder op på TDC's centraler. TDC laver kludder, -
> kunde bliver sur på Tele2. Til sidst så sur, at kunden går til TDC!
>
> Nogle gange betaler det sig at "fucke up"

Ja!

http://sdanet.dk/ + http://skabelsen.info/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : SSC

Dato : 25-09-03 19:07

On Thu, 25 Sep 2003 17:08:53 +0200, SSC <xxx@xxx.xxx> wrote:

> [...]
>det i det hele taget bliver lavet?)
>
>Nå, jeg må tage Webspeed i brug og håbe jeg kan komme ud af T2

OT, sorry:

Tjaa - har så installeret Webspeed...MEEEN
Melder for svagt signal - og er derfor forment adgang til nettet.
Ringede til Webspeed support - en tekniker skal ud og forstærke
signalet...det ville koste 500 kr + 14 dages ventetid, mindst!
Hvorfor er det lige at jeg skal betale tekniker, når de ikke kan
levere et ordentligt signal fra starten - hmmm...

Så er spørgsmålet: Hvad nu?

SSC

Fra : Andreas Falck

Dato : 25-09-03 19:32

SSC xxx@xxx.xxx skrev dette:

> Så er spørgsmålet: Hvad nu?

Tja, du var jo utilfreds med Tele2 og mente at det andet måtte være
sagen, - var det så det?

det lader ikke til det!

Fra : SSC

Dato : 25-09-03 20:03

On Thu, 25 Sep 2003 20:31:47 +0200, "Andreas Falck"
<andreas.falck@jyde.dk> wrote:

>Tja, du var jo utilfreds med Tele2 og mente at det andet måtte være
>sagen, - var det så det?
>
>det lader ikke til det!

Nææh...det er som at vælge mellem pest og kolera...

Fra : Andreas Falck

Dato : 25-09-03 20:14

SSC xxx@xxx.xxx skrev dette:

> Nææh...det er som at vælge mellem pest og kolera...

he he, og så er der dem der er SÅ glade for deres TDC, - og var det
pest eller kolera at være hos TDC.

Jeg bliver hos Tele2 med min 512/128 der suger til sig med mellem 60,1
og 61,2 kB/sec.

Mojn, - Dres fra Tynne - ICQ 108 480 093
--
http://www.synnejysk.dk/
http://www.synnejyskambassade.dk/

Fra : Calle.

Dato : 25-09-03 23:10

SSC wrote:

> [...]
> lave min linje. Men de er kørt igen, da de påstår mit modem ikke har
> været tændt, hvilket jeg er 100% sikker på det har!

sjovt nok jeg har fået samme besked, så mon ikke deres teknikker er lidt for
du til det job

--
Calle

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-09-03 00:00

Calle. FAKE@FAKE.FAKE skrev dette:

> sjovt nok jeg har fået samme besked, så mon ikke deres teknikker er
> lidt for du til det job

Du mener at TDC's teknikere er for dumme til deres job?

Fra : Calle.

Dato : 26-09-03 09:07

Andreas Falck wrote:

> Du mener at TDC's teknikere er for dumme til deres job?

ikke alle, men der må være nogen imellem, siden de ikke kan finde mit kabel
på centralen, selvom jeg opgir den ip jeg har

--
Calle