tele2 adsl kampagnepriser
Fra : akj

Dato : 23-09-03 14:03

Hvad var det tele2adsl kampagnepriser var i sommer ?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-09-03 16:14

"akj" <snow4you2@guns.ru> wrote in message news:JvXbb.90$Qm2.88@news.get2net.dk...

> Hvad var det tele2adsl kampagnepriser var i sommer ?

Dobbel hastighed til samme pris.. kig på de nuværende priser, og gå en trin ned i pris

Fra : Rene Larsen

Dato : 23-09-03 16:16

så vidt jeg husker var det vist noget i stil med

256/128 til 330
1024/256 til 430
2048/512 til 530

men er ikke sikker dog ved jeg at den 2 mbit er rigtig.

Fra : Kim Correll

Dato : 23-09-03 17:39

Det er rigtigt. Der kommer snart en kampagne igen.

Hilsen
Kim

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-09-03 18:18

"Kim Correll" <bodybike[REMOVE]@[REMOVE]tdcadsl.dk> wrote in message news:PG_bb.131$7p4.9@news.get2net.dk...
> Det er rigtigt. Der kommer snart en kampagne igen.

Nej, det er ikke rigtigt, og hvor har du hørt at de kommer med nye kampagner`?

Der var ikke prisfald på den mindste 256/128

Deriomod koster både 256/128 og 512/128 340,-