Kommende CC kunde
Fra : Per Moreau

Dato : 23-09-03 13:38

Jeg har bestilt mig en ADSL opkopling hos dem her da de havde den
tilbuds kamp. med 2Mbit/128K.
I tidernes mogen da jeg var kunde hos CC havde jeg en Cisco router
som virkede meget fortrinligt.
Men i brevet jeg har fået af dem kan jeg få en Zyxel 650.
Hvordan er i CC´eres erfaringer med den ?

Mvh
Per M.

--
This message is brought to you by:
Thompsons Teeth. The only teeth strong enough to eat other teeth.

Fra : Benjamin Blangstrup

Dato : 23-09-03 19:46

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> skrev i en meddelelse
[...]
:

Min personlige erfaring er at 650R ikke fungerer lige så optimalt som Cisco
677/678. Efter et linjebrud på min CC forbindelse mente CC support at jeg
skulle sende min Cisco 678 ind til ombytning da 'den nok var defekt'. Det
mente de så at den var, men fejlen lå hos TDC som havde lavet sjov i et nært
stående skab. Men jeg fik en Zyxel 650R i stedet for og der kunne jeg
tydeligt mærke forskel. Websider blev 'forsinkede' i op til 3-4 sekunder før
de blev hentet ned, sammenlignet med Cisco 678 routeren. Jeg havde fulgt den
indbyggede CC opsætningsguide. Jeg låner nu en Cisco 677 af en ven da CC
'kundeservice' ikke ville bytte igen, og linjen kører nu lige så optimalt
som før linjebruddet.

Men det kan jo være mig der ikke havde tunet min Zyxel godt nok. Men det
burde jo ikke være nødvendigt at gøre.

--

/ Benjamin

Fra : Per Moreau

Dato : 24-09-03 13:24

> [...]
> som før linjebruddet.
>
> Men det kan jo være mig der ikke havde tunet min Zyxel godt nok. Men det

Det lyder jo ikke så godt at den er lidt sløvere i det end en Cisco.
Nå ja men det må man så leve med når man ikke gidder at være Tele2 kunde
mere.

Mvh
Per M.

Fra : Benjamin Blangstrup

Dato : 25-09-03 15:08

[...]
: >
: > Men det kan jo være mig der ikke havde tunet min Zyxel godt nok. Men det
: > burde jo ikke være nødvendigt at gøre.
: >
: > --
: >
: > / Benjamin
: >
: >
[...]

Tja .. jeg kan vel være uheldig. Men du har ret, hellere det end Tele2ADSL
Hvis du får samme problem så synes jeg du skal brokke dig til CC.

Benjamin