bundkort eller psu ?
Fra : Jan Jensen

Dato : 23-09-03 14:45

jeg er ejer af et epox bundkort og en ukendt psu, mit problem er at når
pc'en har stået med strøm tilsluttet netstrøm(220), vel den ikke starte op
den lyser lige i to sek. og så dør den.
hvis jeg så fjerne netstrøm i en times tid og derefter tilslutter det igen
starter pc'en fint op......
mit gæt er at psu'en bliver varm ved at være på netstrøm og dermed slår fra
, med en termosikring.....
har nogen en anden ide om hvad det kan være, jeg kender desværre ingen med
en anden psu med 300w eller derover så kan ikke bare prøve en sådan.....

Fra : Leony

Dato : 23-09-03 19:50

"Jan Jensen" <spb(FJERN)@nork.auc.dk> skrev i en meddelelse

> har nogen en anden ide om hvad det kan være, jeg kender desværre
> ingen med en anden psu med 300w eller derover så kan ikke bare prøve
> en sådan.....

Hvis du kan låne en psu på 235 Watt eller 250 Watt, så er det fint nok.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jan Jensen

Dato : 23-09-03 19:50

> Hvis du kan låne en psu på 235 Watt eller 250 Watt, så er det fint nok.

nej den kræver min 300 w

Fra : poul jantzen

Dato : 23-09-03 23:13

> nej den kræver min 300 w

Hej i gruppen

Hvor bor du, har en 300W godkent til AMD og P4 liggende, den kunne ikke lide
dual system med 4 drev.

MVH

Poul

Fra : Leony

Dato : 24-09-03 13:44

> nej den kræver min 300 w

Den skal nok starte op med en 235 Watts PSU.
Se i øvrigt Phantom's post, som jeg er meget enig i.

Fra : phanton

Dato : 23-09-03 22:41

> Hvis du kan låne en psu på 235 Watt eller 250 Watt, så er det fint nok.

nej den kræver min 300 w

En kvalitets PSU på 235W er bedre end en skod PSU på 300W.

En af mine comp. kører med en 170w PSU et Asus A7N266vm bundkort og en
xp1700 prosessor,ikke med det vilde udstyr men dog en liteon brænder,og det
uden problemer.

Medion P4 2.66Ghz. solgt i Aldi Kører med en 250w.PSU.

mvh phanton