Problemer med min hunkat
Fra : Eva Hansen

Dato : 23-09-03 10:32

Hej

Har lige opdaget deme news group - håber der er nogle der kan hjælpe mig
med mit "problem".
Jeg har en 7 år gammel hunkat, som mjaver utroligt meget og det er ved
at drive mig til vanvid! Jeg kan ikke finde ud af hvad det er hun vil og
lige meget hvad så bliver hun ved. Tit står hun ude i gangen og bræger
(lyder som en hankat).
Hun, Kisser, er indekat men har tidligere været udekat men jeg er
flyttet og flyttet fra hendes tidligere "samlever" - en hankat som hun
hadede vildt og inderligt. Kan hun mon stå og kalde på ham???
Håber der er nogle der har en idé....er ved at gå i spåner over at høre
på hende....

Eva

Fra : Liv Wallentinsen

Dato : 23-09-03 13:40

"Eva Hansen" <evh@NOSPAM.kom.auc.dk> wrote in message
> [...]
> hadede vildt og inderligt. Kan hun mon stå og kalde på ham???
> Håber der er nogle der har en idé....er ved at gå i spåner over at høre

Kan det tenkes at du må tenke på en venninne eller kompis til henne. Katter
som er vant å leve med en annen katt vil ofte føle et stort savn ved at de
plutselig blir alene, spesielt også om man er borte på jobb, og selv om
hennes tidligere samboer var hatet så hadde de nok et forhold. Går ut i fra
at hun ikke er i løpetid, da dette også vil fremkalle ulidelige
mjaueperioder.

-liv