Hallo
Fra : JapJap

Dato : 23-09-03 10:07

Jeg søger et alternativ til ADSL
Jeg bor på landet og har nu ISDN )-:
og det er jeg ved og være træt af.
Jeg har spurgt på Adsl men Teledanmark
mener der er for meget støj på linien !

Finders er et alternativ til Adsl !!
Parabol ol....

VH Jacob Pristed

Fra : Jørgen L

Dato : 23-09-03 10:24

> Jeg søger et alternativ til ADSL
> Jeg bor på landet og har nu ISDN )-:
> og det er jeg ved og være træt af.
> Jeg har spurgt på Adsl men Teledanmark
> mener der er for meget støj på linien !
>
> Finders er et alternativ til Adsl !!
> Parabol ol....

Hej Jakob,
Prøv Sonofon da de kører trådløst fra deres sende master.
se mere her
http://www.sonofon.dk/index.asp gå ind under erhverv, produkter, data og til
sidst Sonofon bredbånd
Det koster lidt mere, 349 kr. plus moms for 512/512

Hilsen Jørgen

Fra : Per Moreau

Dato : 23-09-03 13:38

"JapJap" <jp31@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg søger et alternativ til ADSL
> [...]

Hej.

Er du evt på On Cable (TDC Kabel TV) ?
Så kan du hos dem få det dersens Webspeed.
De tilbyder samme hastigheder via antennekablet.
Prøv at kigge på http://tdckabeltv.dk/?UniversID=8
Min far har det og han er tilfreds med det.

Stofa har også noget lign. Webspeed, det hedder StofaNet.
De kører en kampagne lige nu på www.stofa.dk/surrov/
Der kan du prøve at indtaste dit postnummer og se om du kan få det
hos dig.

Mvh
Per M.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-09-03 20:44

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> wrote in message news:t8Xbb.4851915$cI2.689425@news.easynews.com...

> [...]
> De tilbyder samme hastigheder via antennekablet.
> Prøv at kigge på http://tdckabeltv.dk/?UniversID=8
> Min far har det og han er tilfreds med det.

tror du selv på TDC har opgraderet til at tilbyde bredbånd. Hvis det nu var muligt at der var kabeltv i boligen?? Næppe.. Det gør de
kun i størrere foreninger, hvor det kan betale sig.

Sonofon er Landsdækkende, hvis man ellers har fri sigt til en af deres master fra boligen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-09-03 21:01

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> skrev :

>tror du selv på TDC har opgraderet til at tilbyde bredbånd. Hvis det nu var muligt at der var kabeltv i boligen?? Næppe.. Det gør de
>kun i størrere foreninger, hvor det kan betale sig.

Hvad har bredbånd at gøre med om der kan tilbydes webspeed eller
ej?

Bredbånd har med telefoni at gøre og webspeed med kabeltv og der
er masser af steder, hvor du kan vælge mellem begge dele.
--
Knud

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 24-09-03 21:04

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message news:hst3nv8ep8fmtrte77gne5cft012o5j469@dtext.news.tele.dk...

> [...]
>
> Bredbånd har med telefoni at gøre og webspeed med kabeltv og der
> er masser af steder, hvor du kan vælge mellem begge dele.

jeg skrev selvfølgelig forkert.. Jeg mente kabeltv med bredbånd, altså webspeed. Det er nu nok også til at forstå, når jeg skrive
kabeltv. Men lad nu det ligge. Webspeed tilbydes kun udvalge steder. og dersuden er det vist ikke specielt billigt at få kabeltv på
landet.... 50K i oprettelse.. og så ellers et par tusinde om måneden eller sådan noget.

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 24-09-03 22:38

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote in message

var muligt at der var kabeltv i boligen?? Næppe.. Det gør de

> Bredbånd har med telefoni at gøre og webspeed med kabeltv

Vil du blive meget sur hvis jeg skriver: Ævl ?

Bredbånd kan da lige så vel være via KabelTv, som det kan være via kobber...

> --
> Knud

Lars B

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-09-03 23:35

<lars@zulfo.dk> skrev :

>Bredbånd kan da lige så vel være via KabelTv, som det kan være via kobber...

Ja, men nu går jeg ud fra, at vi snakker om salgsnavn og det er
jo det, adsl bliver solgt under.
--
Knud

Fra : Gert Lynge @ Home

Dato : 23-09-03 18:23

Hej Jacob

> Jeg bor på landet og har nu ISDN )-:
> og det er jeg ved og være træt af.
> Jeg har spurgt på Adsl men Teledanmark
> mener der er for meget støj på linien !

Har du fået oplyst hvad dæmpningen var (dB) eller om det evt. kunne lade sig
gøre at få ADSL hvis du nedgraderer din ISDN til PSTN (almindelig analog
telefonlinje)?
Jeg ved godt det ikke er helt det du spurgte efter - men der er en verden
til forskel på at lave ADSL på PSTN og på ISDN (faktisk kan det i enkelte
tilfælde slet ikke lade sig gøre at køre ADSL på en ISDN, mens man kan køre
2Mbit/512Kbit på en PSTN på samme adresse).

MVH
Gert