Op på tasterne.....
Fra : Simon Jakobsen

Dato : 23-09-03 09:20

Hej....

- Jeg vil lige høre om der ikke er nogle af jer der savner webcameraet i DR
nat-chat,
fra kl. 24.00 til 15.00....
- DR havde i en periode opsat et webcam. så man kunne følge værten som havde
vakten,
den påglædende nat......
- Det var utroligt hyggeligt, man fik en god og intim stemning, havde
følelsen af at var i direkte
kontakt med natværten.......
- Når man nu alligevel siddet der på sin pind, hvad enten man er på arbejde,
sidder hjemme
og surfer på nette over en kop kaffe, brygget på en eller anden exotisk
blanding fra det mørke
Brasilien, eller bar lige er "inde" efter lidt hyggelig erotik......
- Tilbage til det egentlige....det drejer sig om at få det webcam. sat op
igen..... som efter hvad
jeg har fundet ud af, kun er pillet ned af sparehensyn......hvad gør vi,
hvordan gør vi det......
og ikke mindst hvornår gør vi det.......
- Vi fik "kunfu isen" tilbage via en koridineret indsats med DR`s p3....
formiddagsradioen tror jeg
det var..... kunne man ikke gøre noget ligende her ..........
- Vi er mange på DR`s nat-chat der savner webcam`t..... vi må stå
sammen.....sammen med alle
dem der lytter kunne vi måske rokke lidt ved soklen på radiohuset, og få
noget gjort......
- Kom frem med jeres holdninger og lad os få skabt en
folkerejsning.........alà tæskeholdet...
de ku`sgu...... få folket op af stolene og ud på gaderne........lad fødderne
tale.....op på tasterne......

Mvh

Simon Jakobsen
"Alko" mit nat-chat nick.........

Fra : Claus Smith

Dato : 26-09-03 12:36

Jeg er altid på job, når Danamrks Natradio er i luften, men som aktiv
NCP'er, så vil jeg da naturligvis bakke op omkring kampen for at få
webcam'et tilbage igen.

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk

Natchat nick: Pigefotografen