Hjælp....min profil er ikke aktiv...
Fra : Charlotte

Dato : 23-09-03 08:37

Hejsa

Jeg sidder på arbejde og ville lige rette i min mail-adresse på
www.dk-fritid-dyr-kat.dk - og nu får jeg at vide, at min profil ikke
er aktiv.

Hvad gør jeg???
Hjæææææææælp :-/

Fra : Ragna

Dato : 23-09-03 12:55

Hej Charlotte!

Nu har jeg lige prøvet at komme ind på vores hjemmeside og fået beskeden om,
at "siden kan ikke vises..", så jeg gætter på, at man nu er i gang med den
serverflytning, som var varslet til d. 15. men som blev udsat.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-03 13:57

"Ragna" <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at "siden kan ikke vises..", så jeg gætter på, at man nu er i gang med den
> serverflytning, som var varslet til d. 15. men som blev udsat.

Det er ikke sikkert, at det er serveren, der er problemet..

Både Ofir, Chart og Peak og mange sider med deres tællere er nede. Derudover
har annoncemarkedet også været nede længe.

Mvh. www.tjekmig.dk ( Som midlertidigt har fjernet Chart og Peak counterne
og derfor er vi kørende igen )

Fra : Anne Green

Dato : 23-09-03 18:20

Buffy wrote:

> [...]
>
> Både Ofir, Chart og Peak og mange sider med deres tællere er nede. Derudover
> har annoncemarkedet også været nede længe.

strømmen er gået på sjælland (ved ikke lige helt bestemt hvor og hvor
ikke, så de fleste sider med .dk er nede.

Fra : Charlotte

Dato : 23-09-03 14:28

Hej Ragna

Ragna <rahasNEJ@TAKtdcadsl.dk> skrev:
>Nu har jeg lige prøvet at komme ind
>på vores hjemmeside og fået beskeden om,
> [...]

Jeg tror ikke, det er derfor - jeg føler mig ret sikker på, at det
er mig, der har pillet inde i min profil :-/

Men jeg har skrevet til webmosteren og håber, hun kan hjælpe mig.

Mvh
Charlotte

Fra : Charlotte

Dato : 23-09-03 20:00

Hej med jer, der har svaret...og andre, der måske kan HJÆÆÆLPE mig...

"Charlotte" <askjaer@0I0FQofir.dk> skrev i
> Hejsa
> Jeg sidder på arbejde og ville lige rette i min mail-adresse på
> [...]

Jeg skal forsøge...på en lidt kluntet måde (da det jeg har lavet, ER
kluntet) at forklare, hvad jeg har gjort!
Jeg gengiver lige min mail til webmoster, som ikke har svaret mig endnu
(nææh, jeg er slet ikke desperat for at komme ind til min profil *fnis*):
Jeg troede jeg var smart...men det var jeg I HVERT FALD IKKE
Jeg har kunnet konstatere, at der er blevet sendt en masse spam-mail til
mig - nok fordi jeg har skrevet ind i nyhedsgruppen på min helt alm.
mail-adresse uden at "forvanske" den, som man kan gøre, når man logger ind
via nyhedsgrupperne på nettet.
Så tænkte jeg jo: det er nok fordi den står forkert (læs: rigtig) i min
profil...så jeg ville lave den om...og det gjorde jeg - og gemte...
Og nu har jeg jo nok modtaget en mail - på min forkerte mailadresse....*suk*
Forstår du det jeg forsøger at forklare (lyder vist underligt, det jeg
skriver)?
Jeg har lavet min mail-adresse om til: xxx@FJERNDETTEofir.dk - som den
forvanskning, man kan få lavet inde på profilen. Men det er jo forkert at
gøre det sådan...men hvad gør jeg nu??
I kan måske se mit problem???
Damn...føler mig som en edb-mongol...

De bedste hilsener
Charlotte
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id= SOMETHING...da min profil jo er
inaktiv *fniser knottent*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-09-03 21:32

"Charlotte" <askjaer@FJERNDETTEofir.dk> writes:

> Jeg har lavet min mail-adresse om til: xxx@FJERNDETTEofir.dk - som den
> forvanskning, man kan få lavet inde på profilen. Men det er jo forkert at
> gøre det sådan...men hvad gør jeg nu??

På hjemmesiden kan ingen høste din adresse, webmoster har lavet det
sådan...

I nyhedsgruppen kører jævnligt en spamrobot og høster adresser, så her
er det klart nødvendigt at bruge en fake. I princippet er din
nuværende fake god nok, men et problem er at du bruger store bogstaver
og det kan robotsoftware godt hitte ud af at skille fra...

løsningen er så at rette din adresse tilbage på hjemmesiden og lave en
anden fake med småbogstaver hele vejen, så skriver du bare i dig
sig. hvad man skal fjerne

spamproblemet kan "let" løses, min foretrukne metode til windoze er
spampal, som er gratis og du kan se hvordan du sætter det op på min
hjemmeside programmer - spampal

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Charlotte

Dato : 23-09-03 21:49

Hej Henrik
"Henrik Pedersen" <misbams-meow@edb.dk> skrev i
> På hjemmesiden kan ingen høste din adresse, webmoster har lavet det
> sådan...

I know - men tænkte først på det, da jeg havde lavet den om derinde...

> [...]
> nuværende fake god nok, men et problem er at du bruger store bogstaver
> og det kan robotsoftware godt hitte ud af at skille fra...

Den fake, der ligger der, er den, som fine forvanskning, som siden laver,
når man går ind via
http://nyhedsgrupper.tdconline.dk/gruppe/dk.fritid.dyr.kat - her kan man
sætte et flueben i at man ønsker forvanskning af ens mail-addy. Så det har
jeg ikke andet at gøre med end et flueben

> løsningen er så at rette din adresse tilbage på hjemmesiden og lave en
> anden fake med småbogstaver hele vejen, så skriver du bare i dig
> sig. hvad man skal fjerne

Nej, netop ikke. For såvidt jeg kan forstå det, så kan man ind på
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk, ind på ens profil og ønske at ændre noget i
mail-adressen. Herefter kommer der så en mail til den mail-adresse, der er
indtastet - denne skal bekræftes...og her er problemet jo!
Jeg har jo netop ændret den til en mail-adresse, der ikke eksisterer
*dååååh* (ja, I know...for dælen da...men sommetider er hånden hurtigere end
tanken). Så den mail, der skal bekræftes...ligger i en mailbox, der ikke
eksisterer - og da jeg ikke kan bekræfte den - er min profil inaktiv.

Sådan tror jeg altså - desværre - nok det er!

> spamproblemet kan "let" løses, min foretrukne metode til windoze er
> spampal, som er gratis og du kan se hvordan du sætter det op på min
> hjemmeside programmer - spampal

Kanon - jeg vil straks se nærmere på det. Fedt med gode tipsere

Mvh
Charlotte *ganske frustreret*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-09-03 21:57

"Charlotte" <askjaer@FJERNDETTEofir.dk> writes:

> Hej Henrik

Hej Charlotte

> [...]
> sætte et flueben i at man ønsker forvanskning af ens mail-addy. Så det har
> jeg ikke andet at gøre med end et flueben

Så er det som jeg altid har ment, tdc er nogle fjolser....

> [...]
> mail-adressen. Herefter kommer der så en mail til den mail-adresse, der er
> indtastet - denne skal bekræftes...og her er problemet jo!

ja det er rigtig nok ;-/

> [...]
> tanken). Så den mail, der skal bekræftes...ligger i en mailbox, der ikke
> eksisterer - og da jeg ikke kan bekræfte den - er min profil inaktiv.

Nej den mail ligger på en server et sted og prøver at nå frem,
afhængig af opsætningen bliver den før eller siden træt af at prøve og
og havner igen hos afsenderen med en besked om at mailadressen ikke findes

> Sådan tror jeg altså - desværre - nok det er!

Men så er der ikke meget andet at gøre end at vente på at webmoster,
får koblet sig på igen og kan løse problemet med din mailadresse...

> Kanon - jeg vil straks se nærmere på det. Fedt med gode tipsere

Var så lidt, får du probs med opsætningen så tjek lige at der står det
samme!!!! som jeg har skrevet. 99,9 % af de problemer jeg har hørt
om/oplevet selv er fordi brugerne ikke skiver det rigtigt og ja der er
en localhost på din maskine. Det er en del af styresystemet...

Ellers må du lige skrive igen..

Fra : Charlotte

Dato : 23-09-03 22:20

Heey Henrik

> Så er det som jeg altid har ment, tdc er nogle fjolser....

Enig!

> Nej den mail ligger på en server et sted og prøver at nå frem,
> afhængig af opsætningen bliver den før eller siden træt af at prøve og
> og havner igen hos afsenderen med en besked om at mailadressen ikke findes

Jojo - men det hjælper jo ikke, når jeg vil iiiiiiiiiiiind...(hvor vil man
gerne, når man ikke kan, hva´!)

> Var så lidt, får du probs med opsætningen så tjek lige at der står det
> samme!!!! som jeg har skrevet. 99,9 % af de problemer jeg har hørt
> om/oplevet selv er fordi brugerne ikke skiver det rigtigt

Uuuuh ja - det ved jeg - har selv siddet i en netbank-hotline en periode og
har da også arbejdet med it en del år... (men når noget ikke virker logisk i
min tankegang, kan jeg altså ikke forstå det *fnis*)

> og ja der er en localhost på din maskine. Det er en del af
styresystemet...

I know...

> Ellers må du lige skrive igen..

Will do so

Takker og natter
Charlotte *som i frustration vil gå i seng og se håndbold*

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 24-09-03 06:48

Hej Charlotte

jeg må hellere først sige at jeg er analfabet når det
kommer til sådan noget ) men kan du ikke for en kort bemærkning oprette
den "forkerte"mailadr. så
du kan få mailen.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Charlotte

Dato : 24-09-03 07:14

Hej Marianne

Marianne Hellemose <hellemose.som1@mail.dk> skrev:
>kan du ikke for en kort bemærkning oprette
>den "forkerte"mailadr. så
>du kan få mailen.

Desværre nej, for det er det bag @, der er "forkert" - og det har
jeg jo ingen indflydelse på. Hvis det bare var det før @, kunne
jeg godt.

Ha´ en god dag...ih, hvor skønt, solen skinner

Mvh
Charlotte

Fra : Charlotte

Dato : 02-10-03 18:55

*suk*

Jeg kan stadig ikke komme ind - og webmoster har jeg ikke hørt
fra - ved nogen, om hun er ved at være oppe at køre igen?

Nyhedsbrevet kan jeg jo nok heller ikke modtage, da det er den
forkerte mail-adresse, der står der...

KH
Charlotte *der sukker dybt og inderligt i frustration over ikke at
kunne få adgang til sin profil*

Fra : Denise

Dato : 02-10-03 19:05

"Charlotte" <askjaer@fjerndetteofir.dk> skrev i en meddelelse
> *suk*
>
> Jeg kan stadig ikke komme ind - og webmoster har jeg ikke hørt
> fra - ved nogen, om hun er ved at være oppe at køre igen?

Hej Charlotte
Prøv og skriv til Jette igen, jeg ved ikke om hun er oppe at køre, men prøv
alligevel, det kan jo være din første besked er forsvundet.

--
Hilsen Denise

Fra : Charlotte

Dato : 03-10-03 05:52

> "Charlotte" <askjaer@fjerndetteofir.dk> skrev i

Juhuuuu - jeg virker igen

KH
Charlotte
--
*som lige skal finde ud af, hvordan dælen jeg linker til min
profilside*..... hmmmmmmmm

Fra : Denise

Dato : 03-10-03 08:09

"Charlotte" <askjaer@fjerndetteofir.dk> wrote in message
> KH
> Charlotte
> --
> *som lige skal finde ud af, hvordan dælen jeg linker til min
> profilside*..... hmmmmmmmm

Hej
Har skrevet lidt under Dissy Miss Lizzi - hvis du har problemer

--
Hilsen Denise

Fra : Charlotte

Dato : 03-10-03 10:11

Hej Denise

Denise <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev:
>Har skrevet lidt under Dissy Miss Lizzi - hvis du har problemer :-
)

Aih, hvor er det altså smart. Nu kan jeg vist også

KH Charlotte *ganske stolt*

--

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id

Fra : Charlotte

Dato : 03-10-03 10:25

Aih altså...prøver igen...håber I overlever, men jeg er skisme da
nødt til at se, om jeg kan

Fra : Denise

Dato : 03-10-03 10:49

"Charlotte (slet 9NUKS)" <askjaer@9NUKSofir.dk> wrote in message
> Aih altså...prøver igen...håber I overlever, men jeg er skisme da
> nødt til at se, om jeg kan

Hihi, næsten, du må ikke have > foran - så her

Hilsen Denise

Fra : Charlotte

Dato : 03-10-03 10:57

Hej Denise
Denise <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev:

>Hihi, næsten, du må ikke have > foran - så her
>http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=254

Bugger...nå, men nu kan jeg da *fnis*
Tusind tak for hjælpen

KH
Charlotte *nu rigtig stolt*

Fra : Charlotte

Dato : 03-10-03 21:18

Denise <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev:
>Hej Charlotte
>
>Og så mangler vi bare et billede på profilen :))

Denise altså...er du SÅ tilfreds? *gggg*

KH
Charlotte

--

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id

Fra : Denise

Dato : 03-10-03 22:14

"Charlotte (slet IXQPY)" <askjaer@IXQPYofir.dk> skrev i en meddelelse

> Denise altså...er du SÅ tilfreds? *gggg*
>

> KH
> Charlotte
>
> --
>
> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id

Hi hi, næsten, nu manglede du bare din id, men en dag er det hele jo nok med

--
Hilsen Denise,

Fra : Charlotte

Dato : 03-10-03 22:24

Hey Denise
"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i
> Hi hi, næsten, nu manglede du bare din id, men en dag er det hele jo nok
med

Aih, for f..... altså. Det er når jeg sender fra
http://nyhedsgrupper.tdconline.dk - når svaret så ikke går afsted i første
forsøg men fejler, smider den det sidst rettede væk, når man prøver igen.

Sikke noget øv...jeg mener ellers jeg har lært det - tror, tdconline skal
være mere driftsikker, før jeg kan lykkes *ggg*

KH
Charlotte *never give up trying*

Fra : Denise

Dato : 03-10-03 10:53