simpelt Banner system
Fra : Lars Bachmannn

Dato : 23-09-03 08:09

Jeg har med nysgerrighed studeret det bannersystem der er på:
http://www.html.dk/scripts/asp/00006/

Kan det ikke lade sig gøre at linket åbner i et nyt vindue..? jeg
har prøvet at sætte et target="_blank" ind, men det virker ikke,
eller også har jeg sat det forkert..

Er der nogen der kan hjælpe..?

Mvh
Lars

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 23-09-03 11:18

"Lars Bachmannn" <mail@larsbachmann.dk> wrote in message
> [...]
>
> Kan det ikke lade sig gøre at linket åbner i et nyt vindue..? jeg
> har prøvet at sætte et target="_blank" ind, men det virker ikke,

Hvor?

Response.Write "<div><a href='" & arrBannerURL(intShow) & "'>"

Response.Write "<div><a target=""_blank"" href='" & arrBannerURL(intShow)
& "'>"

Så vidt jeg husker

Btw Kikker man på sourcecoden op html.dk så er det en lidt alternativ måde
at lave arrays på
Virker function Array ikke i forb med ASP scripts?

mvh/Peter Lykkegaard