Grrrr ny artikel om toxoplamose engels~
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-09-03 07:38

Så er der igen nogle videnskabstumper på banen,
der udpensler hvor "farlige" katte kan være, men
glemmer at fortælle at sund fornuft rækker langt.

http://makeashorterlink.com/?N14263BF5

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : Niels Peter

Dato : 23-09-03 07:53

Marianne Hellemose wrote:

> Så er der igen nogle videnskabstumper på banen,
> der udpensler hvor "farlige" katte kan være, men
> glemmer at fortælle at sund fornuft rækker langt.
>
> http://makeashorterlink.com/?N14263BF5

Det er mærkeligt, hvordan alting altid ender med at være kattenes skyld.
Sidst, jeg læste om toxoplasmose, stod der, at det var ret sjældent, at
katte var smittekilden, den mest dominerende smittekilde skulle være
kontakt med rå madvarer.
Hvis det bliver ved på denne måde, ender det vel med, at katten også får
skyld for krigene i Mellemøsten, terrorangrebet d. 11. september, de
høje skatter, cyklisternes dårlige trafikkultur, vejret samt fejlslagne
tipssystemer

Niels Peter
www.bluewhite.dk
Cats Are People, Too!

Fra : Leyna

Dato : 23-09-03 09:50

On Tue, 23 Sep 2003 08:53:27 +0200, "Niels Peter" <mail@bluewhite.dk>
wrote:

> [...]
>skyld for krigene i Mellemøsten, terrorangrebet d. 11. september, de
>høje skatter, cyklisternes dårlige trafikkultur, vejret samt fejlslagne

Jamen der bærer de vel osse en stor del af skylden, ikk'?
Sammen med hundene, naturligvis!
*Sorry* Jeg kunne ikke dy mig!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Jane

Dato : 24-09-03 22:07

Niels Peter skrev i <news:3f6feddd$0$48911$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>:

> skyld for krigene i Mellemøsten, terrorangrebet d. 11. september, de
> høje skatter, cyklisternes dårlige trafikkultur, vejret samt fejlslagne

glem ikke sars

Jane

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 25-09-03 00:59

"Jane" <kkgnsdlkng@hotmail.com.nejtak> wrote in message

> glem ikke sars
> Jane
===
Og strømsvigtet i tirsdags...

Mvh Ara_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk
www.welles.dk

Fra : Niels Peter

Dato : 25-09-03 06:20

Aragorn Elessar wrote:

> Og strømsvigtet i tirsdags...
>
> Mvh Ara_DK

Nu du siger det, så synes jeg, at jeg så en af vore katte pille ved
noget i elmåleren tirsdag

Niels Peter
--
www.bluewhite.dk
Cats Are People, Too!

Fra : Kate

Dato : 25-09-03 19:13

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> wrote in

> Nu du siger det, så synes jeg, at jeg så en af vore katte pille ved
> noget i elmåleren tirsdag

Jeg er ellers overbevist om at det var en svensk pratikant som tænkte
"gad vidst hvad den knap er til........ups"

--
Kate

Ved privat svar, bed om en gyldig adresse, denne duer ikke!
If you want to reach me ask for a valid address this one is not
working!

Fra : Niels Peter

Dato : 25-09-03 19:23

Kate wrote:

> Jeg er ellers overbevist om at det var en svensk pratikant som tænkte
> "gad vidst hvad den knap er til........ups"

Ja, lad os give svenskerne skylden, det er jo det, vi har dem til

Niels Peter

--
www.bluewhite.dk
Cats Are People, Too!

Fra : Niels Peter

Dato : 25-09-03 06:18

Jane wrote:

> glem ikke sars
>
> Jane

Det kan ikke være kattenes skyld, så var det ikke gået i sig selv så
forholdsvis hurtigt

Niels Peter
--
www.bluewhite.dk
Cats Are People, Too!

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-09-03 14:41

In article <3f6fea4c$0$32464$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, Marianne
Hellemose <hellemose.som1@mail.dk> wrote:

> http://makeashorterlink.com/?N14263BF5

"He found the women infected with toxoplasma spent more money on
clothes and were consistently rated as more attractive. ³We found they
were more easy-going, more warm-hearted, had more friends and cared
more about how they looked,² he said. ³However, they were also less
trustworthy and had more relationships with men.² "

Det her _er_ da en joke ikke??

Fra : Pia J

Dato : 25-09-03 13:01

>had more relationships with men.² "