MySQL - LEFT JOIN i en UPDATE
Fra : Jimmy

Dato : 23-09-03 00:25

Hej

Jeg har lige bemærket, at en MySQL 3.23 ikke understøtter LEFT JOIN i en
UPDATE, mens min 4.1 gør.

Jeg kan ikke finde dokumentation til dette på MySQL.com - Nogen der har et
link?

Mvh
Jimmy

Fra : Peter Brodersen

Dato : 23-09-03 18:30

On Tue, 23 Sep 2003 01:25:03 +0200, "Jimmy" <nyhedsgruppe@get2net.dk>
wrote:

>Jeg kan ikke finde dokumentation til dette på MySQL.com - Nogen der har et
>link?

http://www.mysql.com/documentation/mysql/bychapter/manual_Reference.html#UPDATE

"Starting with MySQL Version 4.0.4, you can also perform UPDATE
operations that cover multiple tables"

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: terabyte (og ikke terrabyte)

Fra : Jimmy

Dato : 23-09-03 18:52

"Peter Brodersen" <usenet@ter.dk> wrote in message

http://www.mysql.com/documentation/mysql/bychapter/manual_Reference.html#UPD
ATE

> "Starting with MySQL Version 4.0.4, you can also perform UPDATE
> operations that cover multiple tables"

Ja hvem skulle have troet det lå der
(Jeg ledte efter change logs)

Tak for svaret.