Nye billeder af flytte-hjemmefra-klare skr~
Fra : Pernille & Jesper

Dato : 22-09-03 21:36

Hej folks,

så blev mini-citronmånerne, Skrubbeungerne, bøllerne m.m. 12 uger og er
flytteklar. Heldigvis for mig har jeg tilmeldt dem til hobbyudstilling
her i Odense den 5. oktober og får lov at beholde dem 14 dage ekstra

Mmrr skal være avls- og udstillingskat i Sønderjylland, Mayaserana
flytter til Vestjylland som avls- og udstillingskat, og Mandorallen skal
være kælekat i udkanten af Odense. Mirtai er ikke solgt endnu, så hun
bliver hængende som forkælet lillesøster lidt endnu (eller også VIL hun
kun bo hos Stina - det ku' ligne hende...)

Jeg har lagt en masse nye billeder i galleriet i dag, der er fra de
sidste par uger, for jeg har været lidt bagud!

Hilsen

Pernille
www.garion.dk

Fra : Malene

Dato : 23-09-03 06:09

Hej Pernille!

Jeg er forelsket! Lille Mirtai er simpelthen for lækker - hun har tyvstjålet
mit hjerte, her på denne regnvåde tirsdag morgen Nu er jeg jo nysgerrig;
hvordan er hun? Er hun en typisk tortie (:vild), eller er hun en lille
kælepotte? Fortæl, fortæl!

-Malene

Fra : Pernille Scharff

Dato : 23-09-03 07:43

Hej Malene,

> [...]
nysgerrig;
> hvordan er hun? Er hun en typisk tortie (:vild), eller er hun en lille

Ja, hvordan er Mirtai? Hun er svær at beskrive... Hun er kuldets mindste og
har en enorm personlighed og selvtillid. Hun skal nok selv bestemme og er
ikke bleg for at nuppe et stykke rå kylling direkte ud af gabet på Choko!
Mirtai går fra den ene yderlighed til den anden på under et sekund - lille
vildbasse der banker løs på sit bytte, og øjeblikket efter en storspindende
glad lille kælemis. Hun har nogle meget bestemte meninger om hvad man kan
spise og især hvad man ikke kan spise, så det slås vi lidt om.

På mange måder minder hun om sin mor - selvstændig, kreativ, lidt stædig og
bestemt, og for mig meget tæt på "definitionen af en kat". En tortie-bølle
der skærer ansigter, pjatter, snakker - og som kan slå hvad som helst ihjel
og slæbe det rundt med en triumferende knurren.

Vil du vide mere, er du velkommen til at maile mig

Hilsen

Pernille
www.garion.dk