sitemap
Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 22-09-03 20:28

Er der nogen der har et link til en tutorial vedr. opbygning af et sitemap.

Alternativt vil jeg gerne høre om hvordan man opbygger sin database for at
gøre det lettest/smartest at få vist en sitemap over et website.

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Jørn Andersen

Dato : 23-09-03 00:18

On Mon, 22 Sep 2003 21:27:39 +0200, "Christian M. Nielsen"
<look_for_it@my.webpage> wrote:

>Er der nogen der har et link til en tutorial vedr. opbygning af et sitemap.

Da det samme spørgsmål blev rejst for en måned siden, blev der henvist
til:
<url: http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/map.asp>
- jeg har ikke selv studeret den i detaljer, men måske kan det give
dig lidt at komme videre med.

Good luck!

--
Jørn Andersen,