RAM til Asus P4C800 Deluxe..??
Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 22-09-03 20:16

Hejsa,

Hvilket RAM kan anbefales til ovennævnte bundkort? 1 stk. 512Mb klods.. Og
det skal selvfølgelig være noget der går hurtigt.. :) Jeg spørger fordi det
åbenbart ikke er alle hastigheder der er officielle, og dermed ikke
garanteret kompatible. Hvad har I i jeres bundkort? Jeg ønsker specielt
erfaringer fra folk der presser deres PC meget (tunge 3D spil).

VIGTIGT: Det er IKKE til overclockning!

--
Med venlig hilsen / Best Regards - Brian J. Nielsen
To mail me in private, simply use "email.dk" after the @

Fra : Kristian Jensen

Dato : 23-09-03 12:37

Hvorfor ikke udnytte dual channel ?
Køb 2x Kingston HyperX 256 MB PC3500 eller Corsair. Det vil give et kick :)

//Kristian

Fra : Jens Willadsen

Dato : 23-09-03 18:17

Jeg fik at vide at man skalæ passe på med hyper X rammene, man skal nemlig
selv ind og ændre bios indstillingerne for at få rammene til at køre.

MVH Jens W

Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 24-09-03 00:31

Hvad så med denne stang. Vil den være god?

"Corsair Value Kit 1024MB Dual Channel (2x512MB)"

Det lyder til at den udnytter Dual Channel på een klods. Er det rigtigt
forstået?

Fra : @(rem)dm-data.dk

Dato : 24-09-03 01:56

[ B@CHFiRE ] wrote:

> Hvad så med denne stang. Vil den være god?
>
> "Corsair Value Kit 1024MB Dual Channel (2x512MB)"
>
> Det lyder til at den udnytter Dual Channel på een klods. Er det rigtigt
> forstået?

Nej, det er 2 klodser: (2x512MB)

--
Morten Dybdal